Hybrydyzacja pieca to warta ponad 70 mln zł, największa inwestycja Isover – światowego lidera wśród producentów wełny mineralnej szklanej.
Audyt działań komunikacyjnych oraz warsztat strategiczny dla jednej z wiodących firm transportowych i spedycyjnych w Polsce.
Kampania Icon Strategies „Smart City od Orange” nagrodzona Złotym Spinaczem 2023 w kategorii business to business.
Odebraliśmy dwie główne nagrody w kategoriach B2B i Efektywność roku za kampanię dla Orange Polska.
Icon Strategies w gronie finalistów konkursu Złote Spinacze 2023 w kategorii business to business za realizację kampanii dla Orange Polska.
„Kopernikańscy Innowatorzy” to projekt wsparcia i nowa przestrzeń w Warszawie od Saint-Gobain dla polskich start-upów.
Kampania „Polskie Miasta Przyszłości 2050” dla Saint-Gobain Polska ze statuetką w kategorii Real Estate & Construction w SABRE Awards 2023.
Kampania dobyła najwyższą nagrodę w kategorii kampania edukacyjna
Wygraliśmy w wymagającej kategorii specjalnej Research&Insight.
Kampania Polskie Miasta Przyszłości 2050 dla Saint-Gobain ze statuetką PR Wings 2022 za najlepszą kampanię w kategorii komunikacja korporacyjna.
Artykuł Katarzyny Saganowskiej, Head of Risk and Compliance, TMF Group. Dobra reputacja firmy staje się coraz lepiej rozumianą kwestią dla zarządów i kadry kierowniczej. Z tego powodu coraz więcej firm dostrzega kwestię ryzyka utraty reputacji i zastanawia się, w jaki sposób zmierzyć to ryzyko.
Agnieszka Stefaniuk objęła stanowisko starszego konsultanta w Icon Strategies. Będzie wspierała klientów agencji doradzając strategicznie oraz w obszarze public affairs.
Icon Strategies dla Saint-Gobain komunikuje globalny finał konkursu architektonicznego Architecture Students Contest.
TMF Group powierza na kolejny rok obsługę public relations konsultantom Icon Strategies.
SABRE Awards, European Excellence Awards, Złote Spinacze, Liderzy ESG i PR Wings to konkursy w których realizacje Icon Strategies zdobyły wyróżnienia lub statuetki w 2021 roku.
W najnowszym wydaniu magazynu PR Manager Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies pisze o strategii public relations dla zaawansowanych. Zamieszczamy fragment artykułu
Wyciek rządowych mejli Ministra Dworczyka, zwolnienie setek osób podczas wideokonferencji ani niecenzuralna wypowiedź Barbary Kurdej-Szatan o pogranicznikach NIE BYŁY naszym zdaniem największymi kryzysami wizerunkowymi 2021 roku.
Nasza kampania dla Grupy Saint-Gobain została wyróżniona Brązowym Spinaczem w kategorii PR Korporacyjny, w największym polskim konkursie branży public relations – Złote Spinacze.
Firma Lhoist Central Europe powierzyła nam doradztwo w zakresie działań związanych z komunikacją korporacyjną oraz komunikacją wybranych projektów strategicznych w Polsce.
Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies zasiada w 11-osobowej kapitule nagrody branży public relations „Łby PR”.
Kampania Icon Strategies „W pogoni za ciszą” realizowana dla Grupy Saint-Gobain zdobyła wyróżnienie w kategorii „Efektywność roku” konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.
Nasza kampania „W pogoni za ciszą” realizowana dla Grupy Saint-Gobain znalazła się w gronie 5 najlepszych kampanii PR w największym na świecie konkursie branżowym SABRE Awards.
Odpowiadamy za komunikację najlepszego festiwalu w Europie.
Firma RamBase, należący do norweskiego holdingu Hatteland producent w całości opartego na chmurze oprogramowania ERP dla firm przemysłowych, wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję public relations w Polsce.
Nowy konsultant Icon Strategies pracował wcześniej m.in. w działach komunikacji w europejskiej siedzibie głównej UPS i globalnej siedzibie głównej DHL. Odpowiadał także za działania public affairs European Business Summit.
Na zaproszenie portalu Wirtualnemedia.pl wybraliśmy największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku.
Kampania Icon Strategies „Polska w Decybelach” realizowana dla Grupy Saint-Gobain została uznana za jedną z pięciu najlepszych kampanii PR w Europie w konkursie European Excellence Awards 2020.
Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, przedłużyła współpracę z Icon Strategies jako swoją agencją public relations w Polsce, co najmniej do końca 2020 roku.
Firma Cyberus Labs, specjalizująca się w tworzeniu bezpiecznych rozwiązań do uwierzytelnienia bez konieczności używania haseł wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję PR w Polsce.
Sprawdź jakie kroki podjąć, żeby chronić reputację swojej organizacji w obliczu koronawirusa (COVID-19).
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy
w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br.
Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję public relations w Polsce.
Jaki wpływ na naszą karierę oraz reputację organizacji, w której pracujemy lub którą zarządzamy ma nasz wizerunek? I jak go umiejętnie kształtować?
W jaki sposób prowadzić działania PR, żeby pozytywnie wpływały na wyniki SEO? Poznaj techniki i 5 praktycznych porad SEO dla PR-owców.
Do zespołu Icon Strategies dołączyła Anna Przybysz. Pokieruje Akademią Ikon, działem szkoleń agencji. W roli senior account manager będzie również doradzała przy działaniach komunikacyjnych prowadzonych na rzecz klientów agencji.
Dzisiejszy PR-owiec to specjalista multidyscyplinarny. Przypomina nieco zmutowaną ośmiornicę, której co jakiś czas wyrastają nowe macki. Artykuł opublikowano w portalu PublicRelations.pl
Public relations zmienia firmy od środka, a następnie pozwala skutecznie komunikować się organizacjom z rynkiem. Jak te działania reputacyjne wpływają na ich wyniki finansowe?
Krajobraz branży public relations zależy wprost od liczby firm i organizacji, które o komunikacji myślą w sposób profesjonalny. To dobra wiadomość dla doradców PR również poza stolicą.
Konsultanci Icon Strategies odpowiadają za realizację programu kształcącego kompetencje komunikacyjno – analityczne wybranych studentów najstarszej uczelni ekonomicznej na Śląsku.
Konsultanci Icon Strategies opracowali strategię komunikacyjną wejścia na rynek Hispasión, szkoły języka hiszpańskiego zarządzanej przez Meksykankę Yunuen Martinez Garcia.
PR korporacyjny, PR produktowy, employer branding, zasady komunikacji wewnętrznej, sponsoringu i CSR to główne elementy dokumentu.