Wydarzenia

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

|kategoria:  Icon Strategies

Z początkiem września 2018 roku na śląskim rynku zadebiutowała Hispasión, jedyna szkoła w Katowicach wyłącznie języka hiszpańskiego. Za przygotowanie do wejścia na rynek oraz realizację działań komunikacyjnych nowej marki odpowiadali konsultanci Icon Strategies.

 

– Za Hispasión stoi mieszkająca od kilkunastu lat w Polsce Yunuen Martinez Garcia. To Meksykanka, jeden z najbardziej doświadczonych native speakers języka hiszpańskiego na południu Polski i jednocześnie kobieta wielkiego temperamentu. Postanowiliśmy właśnie na jej osobie oprzeć całą strategię wprowadzenia marki na rynek, co wyjątkowo rzadko zdarza się w tej branży w Polsce i już przez ten fakt stanowiło duży wyróżnik Hispasión – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

W ramach działań, prócz komunikacyjnego elementarza – systemu identyfikacji wizualnej i strony internetowej – został uruchomiony wideoblog Yunuen Martinez Garcia. Jego zawartość – wideo porady językowe właścicielki Hispasión w formie krótkich lekcji do samodzielnej nauki, stały się podstawą działań z zakresu zarządzania treścią w kanałach społecznościowych szkoły. Skupiliśmy się na najważniejszych z punktu widzenia tego typu działalności – Facebooku oraz Instagramie oraz kanale wideo na YouTube.

 

Potencjalni studenci zainteresowani nauką w szkole byli wdrażani osobiście przez Yunuen Martinez Garcia, z którą wcześniej mieli kontakt wyłącznie w przestrzeni wirtualnej.

 

– Osobiste zaangażowanie właścicielki na każdym etapie kontaktu klientów z marką było celowym i przemyślanym działaniem. Po raz kolejny, rzadko spotykanym w branży, a jak się okazało, dającym bardzo dobry efekt nie tylko komunikacyjny, ale również biznesowy – dodaje Michał Sobiło.

 

Po niespełna kwartale od wprowadzenia na rynek, Hispasión jest wiodącą szkołą języka hiszpańskiego na Śląsku.

 

 

 

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

|kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Techwood-House w Hiszpanii i w Polsce

15.07.2019

|kategoria:  Icon Strategies

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

|kategoria:  Icon Strategies

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

|kategoria:  Icon Strategies

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

|kategoria:  Icon Strategies

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

|kategoria:  Public Relations

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

|kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

|kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

|kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

|kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

|kategoria:  Icon Strategies