Wydarzenia

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

|kategoria:  Icon Strategies

Z początkiem maja 2018 została uruchomiona platforma internetowa GustGust.com skupiająca najbardziej obiecujących i tych docenionych już na świecie polskich dizajnerów. Za wprowadzenie marki na rynek odpowiadali konsultanci Icon Strategies.

Działania Icon Strategies obejmowały opracowanie strategii wprowadzenia marki na rynek oraz realizację części działań komunikacyjnych dotyczącej współpracy z mediami (public relations), w tym organizację konferencji prasowej w warszawskim klubie Niebo dla dziennikarzy reprezentujących media branżowe.

 

W zamyśle twórców GustGust.com, którzy na co dzień związani są z Akademią Sztuk Pięknych w Katowicach, platforma ma być miejscem, w którym Polacy znajdą starannie wybrane, wysokiej jakości produkty polskich projektantów. Za ich dobór odpowiadali m.in. projektant Tomek Rygalik oraz fotograf Lidia Popiel.

 

– Naszym zadaniem było zbudowanie koncepcji komunikacyjnego wprowadzenia na rynek platformy, a także odciążenie zespołu GustGust.com w zakresie współpracy z mediami. Byliśmy również odpowiedzialni za stałe doradztwo dotyczące wszystkich wątków komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem marki na rynek – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

Docelowo platforma GustGust.com ma być miejscem promującym najbardziej obiecujących polskich dizajnerów na świecie. Pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym zostanie zaprezentowana będą Stany Zjednoczone.

 

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

|kategoria:  Icon Strategies

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

|kategoria:  Public Relations

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

|kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

|kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

|kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

|kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

|kategoria:  Icon Strategies