Wydarzenia

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Z początkiem maja 2018 została uruchomiona platforma internetowa GustGust.com skupiająca najbardziej obiecujących i tych docenionych już na świecie polskich dizajnerów. Za wprowadzenie marki na rynek odpowiadali konsultanci Icon Strategies.

Działania Icon Strategies obejmowały opracowanie strategii wprowadzenia marki na rynek oraz realizację części działań komunikacyjnych dotyczącej współpracy z mediami (public relations), w tym organizację konferencji prasowej w warszawskim klubie Niebo dla dziennikarzy reprezentujących media branżowe.

 

W zamyśle twórców GustGust.com, którzy na co dzień związani są z Akademią Sztuk Pięknych w Katowicach, platforma ma być miejscem, w którym Polacy znajdą starannie wybrane, wysokiej jakości produkty polskich projektantów. Za ich dobór odpowiadali m.in. projektant Tomek Rygalik oraz fotograf Lidia Popiel.

 

– Naszym zadaniem było zbudowanie koncepcji komunikacyjnego wprowadzenia na rynek platformy, a także odciążenie zespołu GustGust.com w zakresie współpracy z mediami. Byliśmy również odpowiedzialni za stałe doradztwo dotyczące wszystkich wątków komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem marki na rynek – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

Docelowo platforma GustGust.com ma być miejscem promującym najbardziej obiecujących polskich dizajnerów na świecie. Pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym zostanie zaprezentowana będą Stany Zjednoczone.

 

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain w 2021 roku

29.06.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies w finale SABRE Awards

06.05.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Tauron Nowa Muzyka Katowice

24.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Michał Sobiło po raz kolejny w Radzie Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

14.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla norweskiego RamBase

10.02.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Bartosz Lasota dołącza do zespołu Icon Strategies

18.01.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku

13.01.2021

| kategoria:  Zarządzanie kryzysowe

Kampania Icon Strategies wśród 5 najlepszych kampanii PR w Europie

11.12.2020

| kategoria:  Icon Strategies

TMF Group przedłuża współpracę z Icon Strategies

25.05.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Cyberus Labs wybrała Icon Strategies

29.04.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| kategoria:  Public Relations

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies