Wydarzenia

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Z początkiem maja 2018 została uruchomiona platforma internetowa GustGust.com skupiająca najbardziej obiecujących i tych docenionych już na świecie polskich dizajnerów. Za wprowadzenie marki na rynek odpowiadali konsultanci Icon Strategies.

Działania Icon Strategies obejmowały opracowanie strategii wprowadzenia marki na rynek oraz realizację części działań komunikacyjnych dotyczącej współpracy z mediami (public relations), w tym organizację konferencji prasowej w warszawskim klubie Niebo dla dziennikarzy reprezentujących media branżowe.

 

W zamyśle twórców GustGust.com, którzy na co dzień związani są z Akademią Sztuk Pięknych w Katowicach, platforma ma być miejscem, w którym Polacy znajdą starannie wybrane, wysokiej jakości produkty polskich projektantów. Za ich dobór odpowiadali m.in. projektant Tomek Rygalik oraz fotograf Lidia Popiel.

 

– Naszym zadaniem było zbudowanie koncepcji komunikacyjnego wprowadzenia na rynek platformy, a także odciążenie zespołu GustGust.com w zakresie współpracy z mediami. Byliśmy również odpowiedzialni za stałe doradztwo dotyczące wszystkich wątków komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem marki na rynek – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

Docelowo platforma GustGust.com ma być miejscem promującym najbardziej obiecujących polskich dizajnerów na świecie. Pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym zostanie zaprezentowana będą Stany Zjednoczone.

 

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Prognozy dla polskiego rynku PR na 2020 rok

20.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Największe kryzysy wizerunkowe 2019 roku

29.01.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Techwood-House w Hiszpanii i w Polsce

15.07.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Zapisz się do Newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Icon Strategies Michał Sobiło na wskazany przeze mnie adres mailowy, informacji marketingowych dotyczących marki Icon Strategies w postaci newslettera. Zgodę mogę wycofać w każdym czasie wysyłając prośbę na adres "hello@iconstrategies.pl". Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.