O nas

Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu reputacją. Korzystając z ponad
20–letniego doświadczenia w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego dostarczamy naszym klientom strategie reputacji, dające odpowiedzi na pytania komu, co i za pomocą jakich narzędzi komunikować, aby skutecznie realizować ich cele biznesowe. Następnie wdrażamy je
w życie. W Polsce i 57 krajach świata.

Szerokie kompetencje branżowe

Członkowie naszego zespołu pracowali na rzecz kilkudziesięciu klientów reprezentujących m.in. branże technologiczną, budowlaną, finansową, telekomunikacyjną, przemysłu ciężkiego, chemiczną, transportową, nieruchomości, spożywczą czy edukacyjną.

Moc kompetencji

Moc kompetencji

Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu reputacją. Korzystając z ponad
20–letniego doświadczenia w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego dostarczamy naszym klientom strategie reputacji, dające odpowiedzi na pytania komu, co i za pomocą jakich narzędzi komunikować, aby skutecznie realizować ich cele biznesowe. Następnie wdrażamy je
w życie. W Polsce i 57 krajach świata.

Szerokie kompetencje branżowe

Członkowie naszego zespołu pracowali na rzecz kilkudziesięciu klientów reprezentujących m.in. branże technologiczną, budowlaną, finansową, telekomunikacyjną, przemysłu ciężkiego, chemiczną, transportową, nieruchomości, spożywczą czy edukacyjną.

Kluczowe obszary

Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji. Mamy też szerokie doświadczenie w ich wdrażaniu w obszarach komunikacji kryzysowej, komunikacji korporacyjnej, kształtowania wizerunku menedżerów wyższego szczebla, komunikacji produktowej i komunikacji online, w tym w mediach społecznościowych. Dbając o spójność działań komunikacyjnych we wszystkich kanałach komunikacji sprawujemy również nadzór strategiczny nad aktywnościami reklamowymi i marketingowymi.

Kierownictwo

Na czele Icon Strategies stoi Michał Sobiło.

Michał jest ekspertem w tworzeniu strategii PR, zarządzaniu kryzysowym i media relations. Kampanie, do których zbudował strategie i wdrożył wraz z zespołem Icon Strategies były nagradzane statuetkami w konkursach SABRE Awards, Złote Spinacze, Liderzy ESG i PR Wings, a także wyróżnione w European Excellence Awards.

Od ponad dwóch dekad jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). W tym czasie trzykrotnie zasiadał we władzach śląskiego oddziału PSPR. Obecnie zasiada w radzie nadzorczej Stowarzyszenia.

Jest współautorem programu studiów podyplomowych PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. W latach 2011-2017 prowadził w ramach tych studiów zajęcia dotyczące budowania strategii PR oraz PR korporacyjnego i produktowego.

Ukończył wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach specjalizując się w public relations. Jest też absolwentem London School of Public Relations.

Od ponad dwóch dekad jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). W tym czasie trzykrotnie zasiadał we władzach śląskiego oddziału PSPR. Obecnie zasiada w radzie nadzorczej Stowarzyszenia.

Jest współautorem programu studiów podyplomowych PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. W latach 2011-2017 prowadził w ramach tych studiów zajęcia dotyczące budowania strategii PR oraz PR korporacyjnego i produktowego.

Ukończył wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach specjalizując się w public relations. Jest też absolwentem London School of Public Relations.

Nagradzane realizacje

SABRE Awards (największy na świecie konkurs PR), European Excellence Awards, Złote Spinacze (największy w Polsce konkurs PR), Liderzy ESG i PR Wings to konkursy w których realizacje Icon Strategies zdobyły wyróżnienia lub statuetki.