O nas

O nas

Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu reputacją. Korzystając z ponad 20–letniego doświadczenia w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego dostarczamy naszym klientom strategie reputacji, dające odpowiedzi na pytania komu, co i za pomocą jakich narzędzi komunikować, aby skutecznie realizować ich cele biznesowe. Następnie wdrażamy je w życie. W Polsce i 57 krajach świata.

Szerokie kompetencje branżowe

Członkowie naszego zespołu pracowali na rzecz kilkudziesięciu klientów reprezentujących m.in. branże technologiczną, budowlaną, finansową, telekomunikacyjną, przemysłu ciężkiego, chemiczną, transportową, nieruchomości, spożywczą czy edukacyjną.

Moc
kompetencji

Kluczowe obszary

Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji. Mamy też szerokie doświadczenie w ich wdrażaniu w obszarach komunikacji kryzysowej, komunikacji korporacyjnej, kształtowania wizerunku menedżerów wyższego szczebla, komunikacji produktowej i komunikacji online, w tym w mediach społecznościowych. Dbając o spójność działań komunikacyjnych we wszystkich kanałach komunikacji sprawujemy również nadzór strategiczny nad aktywnościami reklamowymi i marketingowymi.

Case
Studies

Codziennie towarzyszymy klientom różnych branż w strategicznym planowaniu i realizacji działań reputacyjnych. Oto ich wybrane przykłady.

ALDI

Warsztaty zarządzania sytuacją kryzysową

ALDI

Warsztaty zarządzania sytuacją kryzysową

TMF Group

Podatkowo - księgowy Barometr TMF Group w Polsce

TMF Group

Podatkowo - księgowy Barometr TMF Group w Polsce

Orange

Komunikacja oferty smart city od Orange dla miast.

Orange

Komunikacja oferty smart city od Orange dla miast.

Grupa Saint-Gobain

Komunikacja nowego globalnego celu korporacyjnego w Polsce

Grupa Saint-Gobain

Komunikacja nowego globalnego celu korporacyjnego w Polsce

ICB Pharma

Strategia komunikacji, w tym w mediach społecznościowych

ICB Pharma

Strategia komunikacji, w tym w mediach społecznościowych

Grupa Saint-Gobain

Kampania "W pogoni za ciszą" o wpływie hałasu na życie Polaków

Grupa Saint-Gobain

Kampania "W pogoni za ciszą" o wpływie hałasu na życie Polaków

Hispasión

Strategia komunikacji wejścia na rynek, nazwa, identyfikacja wizualna.

Hispasión

Strategia komunikacji wejścia na rynek, nazwa, identyfikacja wizualna.

Nagradzane
realizacje

SABRE Awards (największy na świecie konkurs PR), European Excellence Awards, Złote Spinacze (największy w Polsce konkurs PR), Liderzy ESG i PR Wings to konkursy w których realizacje Icon Strategies zdobyły wyróżnienia lub statuetki.