O nas

Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu reputacją. Korzystając z ponad
15–letniego doświadczenia w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego dostarczamy naszym klientom strategie reputacji, dające odpowiedzi na pytania komu, co i za pomocą jakich narzędzi komunikować, aby skutecznie realizować ich cele biznesowe. Następnie wdrażamy je
w życie. W Polsce i 57 krajach świata.

Szerokie kompetencje branżowe

Członkowie naszego zespołu pracowali na rzecz kilkudziesięciu klientów reprezentujących m.in. branże technologiczną, przemysłu ciężkiego, chemiczną, transportową, nieruchomości, spożywczą, czy edukacyjną.

Moc kompetencji

Moc kompetencji

Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu reputacją. Korzystając z ponad
15–letniego doświadczenia w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego dostarczamy naszym klientom strategie reputacji, dające odpowiedzi na pytania komu, co i za pomocą jakich narzędzi komunikować, aby skutecznie realizować ich cele biznesowe. Następnie wdrażamy je
w życie. W Polsce i 57 krajach świata.

Szerokie kompetencje branżowe

Członkowie naszego zespołu pracowali na rzecz kilkudziesięciu klientów reprezentujących m.in. branże technologiczną, przemysłu ciężkiego, chemiczną, transportową, nieruchomości, spożywczą, czy edukacyjną.

Kluczowe obszary

Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji. Mamy też szerokie doświadczenie w ich wdrażaniu w obszarach komunikacji kryzysowej, komunikacji korporacyjnej, kształtowania wizerunku menedżerów wyższego szczebla, komunikacji produktowej i komunikacji online, w tym w mediach społecznościowych. Dbając o spójność działań komunikacyjnych we wszystkich kanałach komunikacji sprawujemy również nadzór strategiczny nad aktywnościami reklamowymi i marketingowymi.

Kierownictwo

Na czele Icon Strategies stoi Michał Sobiło.

Michał jest ekspertem w tworzeniu długofalowych kampanii PR, zarządzaniu kryzysowym i media relations. Kampanie, które prowadził lub współtworzył wraz z zespołami przed utworzeniem Icon Strategies były nagradzane Złotymi Spinaczami w kategoriach zarządzanie kryzysowe, PR korporacyjny, kreatywność, komunikacja wewnętrzna oraz research&insight.

Od blisko dwóch dekad jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). W tym czasie trzykrotnie zasiadał we władzach śląskiego oddziału PSPR. Obecnie zasiada w radzie nadzorczej Stowarzyszenia.

Jest współautorem programu studiów podyplomowych PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. W latach 2011-2017 prowadził w ramach tych studiów zajęcia dotyczące budowania strategii PR oraz PR korporacyjnego
i produktowego.

Ukończył wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach specjalizując się w public relations. Jest też absolwentem London School of Public Relations.

Od blisko dwóch dekad jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). W tym czasie trzykrotnie zasiadał we władzach śląskiego oddziału PSPR. Obecnie zasiada w radzie nadzorczej Stowarzyszenia.

Jest współautorem programu studiów podyplomowych PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. W latach 2011-2017 prowadził w ramach tych studiów zajęcia dotyczące budowania strategii PR oraz PR korporacyjnego
i produktowego.

Ukończył wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach specjalizując się w public relations. Jest też absolwentem London School of Public Relations.

Nagradzane realizacje

Kampanie komunikacyjne, które koordynowali lub strategicznie planowali członkowie naszego zespołu przed utworzeniem Icon Strategies były uznawane za najlepsze w Polsce w najbardziej prestiżowym konkursie branży public relations Złote Spinacze, w kategoriach komunikacja kryzysowa, komunikacja korporacyjna, kreatywność, komunikacja wewnętrzna, research&insight.

Złoty Spinacz

2017

Kategoria:

Komunikacja wewnętrzna

Złoty Spinacz

2017

Kategoria:

Research&Insight

Złoty Spinacz

2009

Kategoria:

PR korporacyjny

Złoty Spinacz

2009

Kategoria:

Zarządzanie sytuacją kryzysową

Złoty Spinacz

2009

Kategoria:

Kreatywność