Wiadomości

TMF Group przedłuża współpracę z Icon Strategies

25.05.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, przedłużyła współpracę z nami, jako swoją agencją public relations w Polsce, co najmniej do końca 2020 roku.

TMF Group Icon Strategies

TMF Group jest czołową firmą świadczącą administracyjne usługi biznesowe dla firm w obszarze rozwoju międzynarodowego – zarówno organicznego, jak też w wyniku fuzji i przejęć, oraz dla funduszy inwestycyjnych. Współpracujemy od sierpnia 2019 roku. Obecny kontrakt przedłużono do końca 2020 roku.

 

Zespół Icon Strategies kierowany jest przez Michała Sobiłę, dyrektora zarządzającego. Odpowiadamy za działania public relations, w tym doradztwo strategiczne PR, media relations i zarządzanie treścią. Raportujemy do globalnego zespołu ds. komunikacji TMF.

 

Richard Simpson, dyrektor ds. globalnej komunikacji TMF: ” Jesteśmy zachwyceni pracą, jaką Michał i jego zespół wykonywali dla nas dotychczas. Konsekwentnie wywiązywali się z ustalonych działań ponad oczekiwania i cieszymy się na dalszą współpracę z nimi.”

 

Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies: “Bardzo się cieszymy z kontynuacji współpracy z wiodącym graczem w branży międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu. Będziemy nadal konsekwentnie pracować nad wzrostem rozpoznawalności marki TMF w Polsce.”

 

Od lipca 2019 w ramach ścisłej współpracy z kluczowymi tytułami o tematyce gospodarczej uplasowaliśmy markę TMF Group w kilkuset publikacjach w takich tytułach, jak m.in. Forbes, Harvard Business Review, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza czy MyCompany. W części z nich kilkukrotnie.

 

Więcej o przedłużeniu naszej współpracy można przeczytać w materiale m.in. branżowego portalu Wirtualnemedia.pl.

Cyberus Labs wybrała Icon Strategies

29.04.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Firma Cyberus Labs, specjalizująca się w tworzeniu bezpiecznych rozwiązań do uwierzytelnienia bez konieczności używania haseł wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję PR w Polsce.

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Sprawdź jakie kroki podjąć, żeby chronić reputację swojej organizacji w obliczu koronawirusa (COVID-19).

Prognozy dla polskiego rynku PR na 2020 rok

20.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Konsulting PR będzie zyskiwał na znaczeniu, nadszedł czas na strategie public relations, specjaliści od komunikacji będą kluczowymi partnerami dla działów HR w prowadzeniu działań employer branding – to trzy z naszych sześciu kluczowych prognoz dla polskiego rynku PR w 2020 roku.

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy
w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br.

Największe kryzysy wizerunkowe 2019 roku

29.01.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Oto najpoważniejsze kryzysy wizerunkowe 2019 zdaniem naszego zespołu. Wypowiedź została opublikowana na łamach Wirtualnemedia.pl.

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję public relations w Polsce.

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| kategoria:  Public Relations

Jaki wpływ na naszą karierę oraz reputację organizacji, w której pracujemy lub którą zarządzamy ma nasz wizerunek? I jak go umiejętnie kształtować?

Icon Strategies dla Techwood-House w Hiszpanii i w Polsce

15.07.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Zespół Icon Strategies opracuje strategię komunikacji online w Polsce i Hiszpanii dla producenta ekologicznych domów prefabrykowanych Techwood-House.

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

W jaki sposób prowadzić działania PR, żeby pozytywnie wpływały na wyniki SEO? Poznaj techniki i 5 praktycznych porad SEO dla PR-owców.

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Do zespołu Icon Strategies dołączyła Anna Przybysz. Pokieruje Akademią Ikon, działem szkoleń agencji. W roli senior account manager będzie również doradzała przy działaniach komunikacyjnych prowadzonych na rzecz klientów agencji.

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Dzisiejszy PR-owiec to specjalista multidyscyplinarny. Przypomina nieco zmutowaną ośmiornicę, której co jakiś czas wyrastają nowe macki. Artykuł opublikowano w portalu PublicRelations.pl

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Public relations zmienia firmy od środka, a następnie pozwala skutecznie komunikować się organizacjom z rynkiem. Jak te działania reputacyjne wpływają na ich wyniki finansowe?

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Krajobraz branży public relations zależy wprost od liczby firm i organizacji, które o komunikacji myślą w sposób profesjonalny. To dobra wiadomość dla doradców PR również poza stolicą.

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies odpowiadają za realizację programu kształcącego kompetencje komunikacyjno – analityczne wybranych studentów najstarszej uczelni ekonomicznej na Śląsku.

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies opracowali strategię komunikacyjną wejścia na rynek Hispasión, szkoły języka hiszpańskiego zarządzanej przez Meksykankę Yunuen Martinez Garcia.

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies

PR korporacyjny, PR produktowy, employer branding, zasady komunikacji wewnętrznej, sponsoringu i CSR to główne elementy dokumentu.

Zapisz się do Newslettera

[FM_form id="2"]