Wiadomości

Icon Strategies dla Techwood-House w Hiszpanii i w Polsce

15.07.2019

|kategoria:  Icon Strategies

Zespół Icon Strategies opracuje strategię komunikacji online w Polsce i Hiszpanii dla producenta ekologicznych domów prefabrykowanych Techwood-House. Projekt, podobnie jak budowa domu od podstaw przez Techwood-House, potrwa dwa miesiące.

Techwood – House z siedzibą na Teneryfie specjalizuje się w budowie domów z prefabrykatów, charakteryzujących się wysoką efektywnością energetyczną i bardzo krótkim czasem budowy wynoszącym średnio dwa miesiące. Polski oddział, dotychczas odpowiedzialny za produkcję części komponentów do budowy domów w Hiszpanii, ma również zająć się ich sprzedażą i budową w Polsce.

 

– Współpraca z Techwood-House to dla nas interesujące wyzwanie komunikacyjne. Po pierwsze ze względu na międzynarodowy wymiar działań. Po drugie ze względu na specyfikę usługi klienta, który proponuje, szczególnie na polskim rynku budowy domów, rozwiązanie dwóch kluczowych obecnie problemów – czasu budowy i dostępności specjalistów oraz energooszczędności domów – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

Projekt zaplanowano na dwa miesiące. Harmonogram wdrożenia działań komunikacyjnych online i wsparcia zespołu Techwood – House w tym obszarze powstanie w trakcie prac nad strategią.

 

W działania po stronie Icon Strategies zaangażowani są Michał Sobiło, dyrektor zarządzający i Anna Przybysz, senior account manager. Icon Strategies została wybrana w drodze rekomendacji.

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

W jaki sposób prowadzić działania PR, żeby pozytywnie wpływały na wyniki SEO? Poznaj techniki i 5 praktycznych porad SEO dla PR-owców.

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Do zespołu Icon Strategies dołączyła Anna Przybysz. Pokieruje Akademią Ikon, działem szkoleń agencji. W roli senior account manager będzie również doradzała przy działaniach komunikacyjnych prowadzonych na rzecz klientów agencji.

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Dzisiejszy PR-owiec to specjalista multidyscyplinarny. Przypomina nieco zmutowaną ośmiornicę, której co jakiś czas wyrastają nowe macki. Artykuł opublikowano w portalu PublicRelations.pl

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Public relations zmienia firmy od środka, a następnie pozwala skutecznie komunikować się organizacjom z rynkiem. Jak te działania reputacyjne wpływają na ich wyniki finansowe?

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Krajobraz branży public relations zależy wprost od liczby firm i organizacji, które o komunikacji myślą w sposób profesjonalny. To dobra wiadomość dla doradców PR również poza stolicą.

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies odpowiadają za realizację programu kształcącego kompetencje komunikacyjno – analityczne wybranych studentów najstarszej uczelni ekonomicznej na Śląsku.

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies opracowali strategię komunikacyjną wejścia na rynek Hispasión, szkoły języka hiszpańskiego zarządzanej przez Meksykankę Yunuen Martinez Garcia.

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies

PR korporacyjny, PR produktowy, employer branding, zasady komunikacji wewnętrznej, sponsoringu i CSR to główne elementy dokumentu.