Wydarzenia

Icon Strategies dla norweskiego RamBase

10.02.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Norweski RamBase, należący do koncernu Hatteland producent oprogramowania klasy ERP powierzył Icon Strategies strategiczne działania w obszarze public relations.

RamBase Icon Strategies

Choć od niedawna na polskim rynku rozwiązań ERP, firma RamBase została założona już w 1992 roku, aby wspierać międzynarodowy biznes holdingu Hatteland, do którego należy. W 2016 roku system zaczął być oferowany komercyjnie.

 

 

Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies:

 

 

Norwegowie planują przekonać firmy przemysłowe działające w Polsce do wyboru swojego rozwiązania między innymi ze względu na krótki czas wdrożenia, który może wynieść zaledwie osiem tygodni i nowatorskie podejście do sposobu finansowania swojego rozwiązania. To mała rewolucja w branży, a my z przyjemnością będziemy ją wspierać komunikacyjnie.

 

Zakres działań Icon Strategies

 

Zespół Icon Strategies od początku roku jest odpowiedzialny za działania public relations, w tym doradztwo strategiczne PR, media relations, działania w mediach społecznościowych i zarządzanie treścią. Wspiera również zespół RamBase w komunikacji z partnerami firmy w Polsce. Raportuje do globalnego zespołu ds. komunikacji RamBase w Norwegii.

 

Anne Louise Våge Mikkelsen, Brand Manager w RamBase:

 

Zespół Icon Strategies wyróżnia znajomość specyfiki rozwiązań ERP i inwestycji w obszarze nowych technologii. Konsultanci agencji pomagają nam skutecznie wykorzystywać potencjał polskiego rynku i komunikować się z kluczowymi adresatami naszych działań poprzez stałe doradztwo i aktywności w obszarze współpracy z mediami i komunikacji w mediach społecznościowych – mówi Anne Louise Våge Mikkelsen, Brand Manager w RamBase. – Co ważne możemy liczyć na ich stałe wsparcie, w tym sensie są nieco podobni do naszego systemu, który działa w trybie „always on” – dodaje żartobliwie Anne Louise Våge Mikkelsen.

 

Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia. Icon Strategies została wybrana w drodze rekomendacji.

 

O RamBase

 

Działający w chmurze RamBase ERP Cloud dedykowany jest firmom przemysłowym o mocno zindywidualizowanych potrzebach. System został stworzony na użytek własny norweskiego koncernu przemysłowego Hatteland, który, pod marką RamBase, obecnie oferuje swoje rozwiązanie również innym firmom przemysłowym.

 

System pozwala na zarządzanie procesami w obszarach produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynowania, a także zarządzania finansami.

 

RamBase ERP Cloud prócz krótszego o około 75 proc. czasu wdrożenia niż w przypadku wdrożeń systemów ERP o podobnej skali, charakteryzuje też przewidywalny, policzalny w czasie i znacznie niższy (średnio o 77 proc.) całkowity koszt własności systemu (TCO) w porównaniu do rozwiązań „On-Premise”.

 

Więcej o RamBase: https://www.rambase.com/pl .

 

O naszej współpracy przeczytacie m.in. w portalu PRoto.pl: http://www.proto.pl/aktualnosci/icon-strategies-obsluguje-rambase

Jesteśmy finalistami SABRE EMEA Awards 2024!

19.03.2024

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies komunikuje największą od półtorej dekady inwestycję Isover

07.03.2024

| category:  Doradztwo strategiczne

Icon Strategies dla JAS-FBG

13.02.2024

| category:  Doradztwo strategiczne

Złoty Spinacz 2023 dla Icon Strategies za projekt dla Orange Polska

05.01.2024

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies z dwoma głównymi nagrodami w PR Wings 2023

16.11.2023

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies z nominacją w konkursie Złote Spinacze 2023

19.10.2023

| category:  Icon Strategies

Odpowiadamy za komunikację projektu Saint-Gobain „Kopernikańscy Innowatorzy”

22.06.2023

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies ze statuetką SABRE AWARDS 2023!

07.03.2023

| category:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies dla Orange Polska zwycięża w konkursie Liderzy ESG

22.12.2022

| category:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies ze Złotym Spinaczem 2022

13.12.2022

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies z nagrodą PR Wings 2022 w kategorii komunikacja korporacyjna

30.09.2022

| category:  Icon Strategies

Czym jest ryzyko utraty reputacji i jak wpływa ono na biznes?

13.09.2022

| category:  Ryzyko reputacyjne

Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies

27.06.2022

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies komunikuje globalny finał Architecture Students Contest

12.05.2022

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies kolejny rok dla TMF Group w Polsce

27.04.2022

| category:  Icon Strategies

To był dobry rok dla Icon Strategies

20.01.2022

| category:  Icon Strategies

Strategia PR dla zaawansowanych

18.01.2022

| category:  Strategia PR

Największe kryzysy wizerunkowe w 2021 roku

18.12.2021

| category:  Zarządzanie kryzysowe

Icon Strategies z Brązowym Spinaczem w kategorii PR Korporacyjny

04.11.2021

| category:  Icon Strategies

Lhoist Group wybiera Icon Strategies w Polsce

06.10.2021

| category:  Icon Strategies

Michał Sobiło w kapitule nagrody Łby PR

27.09.2021

| category:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies z wyróżnieniem za efektywność roku w PR Wings

27.09.2021

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain w 2021 roku

29.06.2021

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies w finale SABRE Awards

06.05.2021

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Tauron Nowa Muzyka Katowice

24.03.2021

| category:  Icon Strategies

Michał Sobiło po raz kolejny w Radzie Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

14.03.2021

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla norweskiego RamBase

10.02.2021

| category:  Icon Strategies

Bartosz Lasota dołącza do zespołu Icon Strategies

18.01.2021

| category:  Icon Strategies

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku

13.01.2021

| category:  Zarządzanie kryzysowe

Kampania Icon Strategies wśród 5 najlepszych kampanii PR w Europie

11.12.2020

| category:  Icon Strategies

TMF Group przedłuża współpracę z Icon Strategies

25.05.2020

| category:  Icon Strategies

Cyberus Labs wybrała Icon Strategies

29.04.2020

| category:  Icon Strategies

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| category:  Icon Strategies

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| category:  Public Relations

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| category:  Icon Strategies

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| category:  Icon Strategies

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| category:  Icon Strategies

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| category:  Public Relations

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| category:  Public Relations

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| category:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| category:  Icon Strategies