Wiadomości

Bartosz Lasota dołącza do zespołu Icon Strategies

18.01.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Z początkiem stycznia br. do naszego zespołu dołączył Bartosz Lasota. Na stanowisku konsultanta będzie wspierał zespół agencji w działaniach z obszaru współpracy z mediami i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.

Bartosz Lasota Icon Strategies

Nowy konsultant Icon Strategies od przeszło dekady związany jest z branżą komunikacyjną. Pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej w europejskiej siedzibie głównej UPS w Brukseli oraz specjalisty ds. public affairs w globalnej siedzibie głównej Deutsche Post DHL w Bonn. Pracując w Belgii odpowiadał też m.in. za działania public affairs European Business Summit.

 

Był akredytowanym asystentem Parlamentu Europejskiego. Przez ponad rok współpracował ściśle z komisarzem UE ds. rynku wewnętrznego i usług, odpowiadając m.in. za współpracę z mediami.

 

– Bartosz to specjalista wysokiej klasy z bardzo dużym doświadczeniem w obszarze międzynarodowego PR. To dla nas szalenie istotne, ponieważ obecnie w większości pracujemy z klientami zagranicznymi raportując bezpośrednio do globalnych działów komunikacji i wspólpracując ze specjalistami z Wielkiej Brytanii, Norwegii czy Malezji – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

Bartosz Lasota jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Studia Europejskie oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Administracja i Zarządzanie, a także Europejskiej Akademii Dyplomacji i The Visegrád School of Political Studies. Studiował również na włoskim Università degli Studi di Sassari na wydziale Nauk Politycznych. Natomiast w European University Institute uzyskał certyfikat w zakresie Prawa Unii Europejskiej.

 

O dołączeniu Bartosza do naszego zespołu można przeczytać m.in. na Wirtualnemedia.pl, Nowy Marketing i PRoto.pl.

 

Bartosz będzie aktywnie doradzał klientom Icon Strategies we wszystkich obszarach komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem public affairs i współpracy z mediami.

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku

13.01.2021

| kategoria:  Zarządzanie kryzysowe

Na zaproszenie portalu Wirtualnemedia.pl wybraliśmy największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku.

Kampania Icon Strategies wśród 5 najlepszych kampanii PR w Europie

11.12.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies “Polska w Decybelach” realizowana dla Grupy Saint-Gobain została uznana za jedną z pięciu najlepszych kampanii PR w Europie w konkursie European Excellence Awards 2020.

TMF Group przedłuża współpracę z Icon Strategies

25.05.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, przedłużyła współpracę z Icon Strategies jako swoją agencją public relations w Polsce, co najmniej do końca 2020 roku.

Cyberus Labs wybrała Icon Strategies

29.04.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Firma Cyberus Labs, specjalizująca się w tworzeniu bezpiecznych rozwiązań do uwierzytelnienia bez konieczności używania haseł wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję PR w Polsce.

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Sprawdź jakie kroki podjąć, żeby chronić reputację swojej organizacji w obliczu koronawirusa (COVID-19).

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy
w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br.

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję public relations w Polsce.

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| kategoria:  Public Relations

Jaki wpływ na naszą karierę oraz reputację organizacji, w której pracujemy lub którą zarządzamy ma nasz wizerunek? I jak go umiejętnie kształtować?

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

W jaki sposób prowadzić działania PR, żeby pozytywnie wpływały na wyniki SEO? Poznaj techniki i 5 praktycznych porad SEO dla PR-owców.

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Do zespołu Icon Strategies dołączyła Anna Przybysz. Pokieruje Akademią Ikon, działem szkoleń agencji. W roli senior account manager będzie również doradzała przy działaniach komunikacyjnych prowadzonych na rzecz klientów agencji.

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Dzisiejszy PR-owiec to specjalista multidyscyplinarny. Przypomina nieco zmutowaną ośmiornicę, której co jakiś czas wyrastają nowe macki. Artykuł opublikowano w portalu PublicRelations.pl

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Public relations zmienia firmy od środka, a następnie pozwala skutecznie komunikować się organizacjom z rynkiem. Jak te działania reputacyjne wpływają na ich wyniki finansowe?

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Krajobraz branży public relations zależy wprost od liczby firm i organizacji, które o komunikacji myślą w sposób profesjonalny. To dobra wiadomość dla doradców PR również poza stolicą.

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies odpowiadają za realizację programu kształcącego kompetencje komunikacyjno – analityczne wybranych studentów najstarszej uczelni ekonomicznej na Śląsku.

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies opracowali strategię komunikacyjną wejścia na rynek Hispasión, szkoły języka hiszpańskiego zarządzanej przez Meksykankę Yunuen Martinez Garcia.

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies

PR korporacyjny, PR produktowy, employer branding, zasady komunikacji wewnętrznej, sponsoringu i CSR to główne elementy dokumentu.

Zapisz się do Newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Icon Strategies Michał Sobiło na wskazany przeze mnie adres mailowy, informacji marketingowych dotyczących marki Icon Strategies w postaci newslettera. Zgodę mogę wycofać w każdym czasie wysyłając prośbę na adres "hello@iconstrategies.pl". Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.