Wiadomości

Icon Strategies finalistą największego polskiego konkursu PR

04.11.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Już w grudniu br. powalczymy wspólnie z Grupą Saint-Gobain o statuetkę Złotego Spinacza w kategorii PR korporacyjny, największego polskiego konkursu PR organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

Na Złotego Spinacza w kategorii PR korporacyjny mają szansę cztery kampanie realizowane dla firm Ikea, Biedronka i Skanska oraz realizujące dla nich projekty znakomite agencje, a także nasza kampania.

 

Gala finałowa konkursu odbędzie się 3 grudnia 2021 w Warszawie.

 

Listę finalistów Złotych Spinaczy 2021 we wszystkich kategoriach można znaleźć na stronie konkursu: www.zlotespinacze.pl 

Lhoist Group choses Icon Strategies in Poland

06.10.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Lhoist Central Europe has entrusted us to advise on corporate communication activities and communication of selected strategic projects in Poland.

Michał Sobiło w kapitule nagrody Łby PR

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies zasiada w 11-osobowej kapitule nagrody branży public relations “Łby PR”.

Kampania Icon Strategies z wyróżnieniem za efektywność roku w PR Wings

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies “W pogoni za ciszą” realizowana dla Grupy Saint-Gobain zdobyła wyróżnienie w kategorii “Efektywność roku” konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain w 2021 roku

29.06.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.

Icon Strategies w finale SABRE Awards

06.05.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Nasza kampania “W pogoni za ciszą” realizowana dla Grupy Saint-Gobain znalazła się w gronie 5 najlepszych kampanii PR w największym na świecie konkursie branżowym SABRE Awards.

Icon Strategies dla Tauron Nowa Muzyka Katowice

24.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Odpowiadamy za komunikację najlepszego festiwalu w Europie.

Michał Sobiło po raz kolejny w Radzie Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

14.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla norweskiego RamBase

10.02.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Firma RamBase, należący do norweskiego holdingu Hatteland producent w całości opartego na chmurze oprogramowania ERP dla firm przemysłowych, wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję public relations w Polsce.

Bartosz Lasota dołącza do zespołu Icon Strategies

18.01.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Nowy konsultant Icon Strategies pracował wcześniej m.in. w działach komunikacji w europejskiej siedzibie głównej UPS i globalnej siedzibie głównej DHL. Odpowiadał także za działania public affairs European Business Summit.

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku

13.01.2021

| kategoria:  Zarządzanie kryzysowe

Na zaproszenie portalu Wirtualnemedia.pl wybraliśmy największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku.

Kampania Icon Strategies wśród 5 najlepszych kampanii PR w Europie

11.12.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies “Polska w Decybelach” realizowana dla Grupy Saint-Gobain została uznana za jedną z pięciu najlepszych kampanii PR w Europie w konkursie European Excellence Awards 2020.

TMF Group przedłuża współpracę z Icon Strategies

25.05.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, przedłużyła współpracę z Icon Strategies jako swoją agencją public relations w Polsce, co najmniej do końca 2020 roku.

Cyberus Labs wybrała Icon Strategies

29.04.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Firma Cyberus Labs, specjalizująca się w tworzeniu bezpiecznych rozwiązań do uwierzytelnienia bez konieczności używania haseł wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję PR w Polsce.

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Sprawdź jakie kroki podjąć, żeby chronić reputację swojej organizacji w obliczu koronawirusa (COVID-19).

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy
w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br.

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję public relations w Polsce.

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| kategoria:  Public Relations

Jaki wpływ na naszą karierę oraz reputację organizacji, w której pracujemy lub którą zarządzamy ma nasz wizerunek? I jak go umiejętnie kształtować?

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

W jaki sposób prowadzić działania PR, żeby pozytywnie wpływały na wyniki SEO? Poznaj techniki i 5 praktycznych porad SEO dla PR-owców.

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Do zespołu Icon Strategies dołączyła Anna Przybysz. Pokieruje Akademią Ikon, działem szkoleń agencji. W roli senior account manager będzie również doradzała przy działaniach komunikacyjnych prowadzonych na rzecz klientów agencji.

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Dzisiejszy PR-owiec to specjalista multidyscyplinarny. Przypomina nieco zmutowaną ośmiornicę, której co jakiś czas wyrastają nowe macki. Artykuł opublikowano w portalu PublicRelations.pl

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Public relations zmienia firmy od środka, a następnie pozwala skutecznie komunikować się organizacjom z rynkiem. Jak te działania reputacyjne wpływają na ich wyniki finansowe?

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Krajobraz branży public relations zależy wprost od liczby firm i organizacji, które o komunikacji myślą w sposób profesjonalny. To dobra wiadomość dla doradców PR również poza stolicą.

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies odpowiadają za realizację programu kształcącego kompetencje komunikacyjno – analityczne wybranych studentów najstarszej uczelni ekonomicznej na Śląsku.

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies opracowali strategię komunikacyjną wejścia na rynek Hispasión, szkoły języka hiszpańskiego zarządzanej przez Meksykankę Yunuen Martinez Garcia.

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies

PR korporacyjny, PR produktowy, employer branding, zasady komunikacji wewnętrznej, sponsoringu i CSR to główne elementy dokumentu.