Wydarzenia

Jesteśmy finalistami SABRE EMEA Awards 2024!

19.03.2024

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania „Smart City od Orange”, którą zrealizowaliśmy dla Orange Polska znalazła się wśród finalistów SABRE Awards EMEA 2024, największego konkursu PR na świecie.

Sabre Awards Icon Strategies

Nasza kampania „Smart City od Orange” zrealizowana dla Orange znalazła się wśród najlepszych w kategorii branżowej Telekomunikacja. Case study projektu można znaleźć tutaj.

 

Sabre Awards organizowany przez PRovoke Media to największy konkurs branży PR na świecie.

 

Znalezienie się w gronie finalistów – autorów najlepszych kampanii w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce to wielkie wyróżnienie.

 

Rozdanie nagród w kwietniu, w Londynie. Dobrze wspominamy poprzednią galę w Niemczech. W zeszłym roku przywieźliśmy stamtąd statuetkę za realizację kampanii „Polskie Miasta Przyszłości 2050” dla Grupy Saint-Gobain w Polsce.

Icon Strategies komunikuje największą od półtorej dekady inwestycję Isover

07.03.2024

| kategoria:  Doradztwo strategiczne

Hybrydyzacja pieca to warta ponad 70 mln zł, największa inwestycja Isover – światowego lidera wśród producentów wełny mineralnej szklanej.

Icon Strategies dla JAS-FBG

13.02.2024

| kategoria:  Doradztwo strategiczne

Audyt działań komunikacyjnych oraz warsztat strategiczny dla jednej z wiodących firm transportowych i spedycyjnych w Polsce.

Złoty Spinacz 2023 dla Icon Strategies za projekt dla Orange Polska

05.01.2024

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies „Smart City od Orange” nagrodzona Złotym Spinaczem 2023 w kategorii business to business.

Icon Strategies z dwoma głównymi nagrodami w PR Wings 2023

16.11.2023

| kategoria:  Icon Strategies

Odebraliśmy dwie główne nagrody w kategoriach B2B i Efektywność roku za kampanię dla Orange Polska.

Icon Strategies z nominacją w konkursie Złote Spinacze 2023

19.10.2023

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies w gronie finalistów konkursu Złote Spinacze 2023 w kategorii business to business za realizację kampanii dla Orange Polska.

Odpowiadamy za komunikację projektu Saint-Gobain „Kopernikańscy Innowatorzy”

22.06.2023

| kategoria:  Icon Strategies

„Kopernikańscy Innowatorzy” to projekt wsparcia i nowa przestrzeń w Warszawie od Saint-Gobain dla polskich start-upów.

Icon Strategies ze statuetką SABRE AWARDS 2023!

07.03.2023

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania „Polskie Miasta Przyszłości 2050” dla Saint-Gobain Polska ze statuetką w kategorii Real Estate & Construction w SABRE Awards 2023.

Kampania Icon Strategies dla Orange Polska zwycięża w konkursie Liderzy ESG

22.12.2022

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania dobyła najwyższą nagrodę w kategorii kampania edukacyjna

Kampania Icon Strategies ze Złotym Spinaczem 2022

13.12.2022

| kategoria:  Icon Strategies

Wygraliśmy w wymagającej kategorii specjalnej Research&Insight.

Icon Strategies z nagrodą PR Wings 2022 w kategorii komunikacja korporacyjna

30.09.2022

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Polskie Miasta Przyszłości 2050 dla Saint-Gobain ze statuetką PR Wings 2022 za najlepszą kampanię w kategorii komunikacja korporacyjna.

Czym jest ryzyko utraty reputacji i jak wpływa ono na biznes?

13.09.2022

| kategoria:  Ryzyko reputacyjne

Artykuł Katarzyny Saganowskiej, Head of Risk and Compliance, TMF Group. Dobra reputacja firmy staje się coraz lepiej rozumianą kwestią dla zarządów i kadry kierowniczej. Z tego powodu coraz więcej firm dostrzega kwestię ryzyka utraty reputacji i zastanawia się, w jaki sposób zmierzyć to ryzyko.

Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies

27.06.2022

| kategoria:  Icon Strategies

Agnieszka Stefaniuk objęła stanowisko starszego konsultanta w Icon Strategies. Będzie wspierała klientów agencji doradzając strategicznie oraz w obszarze public affairs.

Icon Strategies komunikuje globalny finał Architecture Students Contest

12.05.2022

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Saint-Gobain komunikuje globalny finał konkursu architektonicznego Architecture Students Contest.

Icon Strategies kolejny rok dla TMF Group w Polsce

27.04.2022

| kategoria:  Icon Strategies

TMF Group powierza na kolejny rok obsługę public relations konsultantom Icon Strategies.

To był dobry rok dla Icon Strategies

20.01.2022

| kategoria:  Icon Strategies

SABRE Awards, European Excellence Awards, Złote Spinacze, Liderzy ESG i PR Wings to konkursy w których realizacje Icon Strategies zdobyły wyróżnienia lub statuetki w 2021 roku.

Strategia PR dla zaawansowanych

18.01.2022

| kategoria:  Strategia PR

W najnowszym wydaniu magazynu PR Manager Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies pisze o strategii public relations dla zaawansowanych. Zamieszczamy fragment artykułu

Największe kryzysy wizerunkowe w 2021 roku

18.12.2021

| kategoria:  Zarządzanie kryzysowe

Wyciek rządowych mejli Ministra Dworczyka, zwolnienie setek osób podczas wideokonferencji ani niecenzuralna wypowiedź Barbary Kurdej-Szatan o pogranicznikach NIE BYŁY naszym zdaniem największymi kryzysami wizerunkowymi 2021 roku.

Icon Strategies z Brązowym Spinaczem w kategorii PR Korporacyjny

04.11.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Nasza kampania dla Grupy Saint-Gobain została wyróżniona Brązowym Spinaczem w kategorii PR Korporacyjny, w największym polskim konkursie branży public relations – Złote Spinacze.

Lhoist Group wybiera Icon Strategies w Polsce

06.10.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Firma Lhoist Central Europe powierzyła nam doradztwo w zakresie działań związanych z komunikacją korporacyjną oraz komunikacją wybranych projektów strategicznych w Polsce.

Michał Sobiło w kapitule nagrody Łby PR

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies zasiada w 11-osobowej kapitule nagrody branży public relations „Łby PR”.

Kampania Icon Strategies z wyróżnieniem za efektywność roku w PR Wings

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies „W pogoni za ciszą” realizowana dla Grupy Saint-Gobain zdobyła wyróżnienie w kategorii „Efektywność roku” konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain w 2021 roku

29.06.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.

Icon Strategies w finale SABRE Awards

06.05.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Nasza kampania „W pogoni za ciszą” realizowana dla Grupy Saint-Gobain znalazła się w gronie 5 najlepszych kampanii PR w największym na świecie konkursie branżowym SABRE Awards.

Icon Strategies dla Tauron Nowa Muzyka Katowice

24.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Odpowiadamy za komunikację najlepszego festiwalu w Europie.

Michał Sobiło po raz kolejny w Radzie Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

14.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla norweskiego RamBase

10.02.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Firma RamBase, należący do norweskiego holdingu Hatteland producent w całości opartego na chmurze oprogramowania ERP dla firm przemysłowych, wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję public relations w Polsce.

Bartosz Lasota dołącza do zespołu Icon Strategies

18.01.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Nowy konsultant Icon Strategies pracował wcześniej m.in. w działach komunikacji w europejskiej siedzibie głównej UPS i globalnej siedzibie głównej DHL. Odpowiadał także za działania public affairs European Business Summit.

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku

13.01.2021

| kategoria:  Zarządzanie kryzysowe

Na zaproszenie portalu Wirtualnemedia.pl wybraliśmy największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku.

Kampania Icon Strategies wśród 5 najlepszych kampanii PR w Europie

11.12.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies „Polska w Decybelach” realizowana dla Grupy Saint-Gobain została uznana za jedną z pięciu najlepszych kampanii PR w Europie w konkursie European Excellence Awards 2020.

TMF Group przedłuża współpracę z Icon Strategies

25.05.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, przedłużyła współpracę z Icon Strategies jako swoją agencją public relations w Polsce, co najmniej do końca 2020 roku.

Cyberus Labs wybrała Icon Strategies

29.04.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Firma Cyberus Labs, specjalizująca się w tworzeniu bezpiecznych rozwiązań do uwierzytelnienia bez konieczności używania haseł wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję PR w Polsce.

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Sprawdź jakie kroki podjąć, żeby chronić reputację swojej organizacji w obliczu koronawirusa (COVID-19).

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy
w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br.

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Grupa TMF, wiodący dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, wybrała Icon Strategies, jako swoją agencję public relations w Polsce.

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| kategoria:  Public Relations

Jaki wpływ na naszą karierę oraz reputację organizacji, w której pracujemy lub którą zarządzamy ma nasz wizerunek? I jak go umiejętnie kształtować?

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

W jaki sposób prowadzić działania PR, żeby pozytywnie wpływały na wyniki SEO? Poznaj techniki i 5 praktycznych porad SEO dla PR-owców.

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Do zespołu Icon Strategies dołączyła Anna Przybysz. Pokieruje Akademią Ikon, działem szkoleń agencji. W roli senior account manager będzie również doradzała przy działaniach komunikacyjnych prowadzonych na rzecz klientów agencji.

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Dzisiejszy PR-owiec to specjalista multidyscyplinarny. Przypomina nieco zmutowaną ośmiornicę, której co jakiś czas wyrastają nowe macki. Artykuł opublikowano w portalu PublicRelations.pl

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Public relations zmienia firmy od środka, a następnie pozwala skutecznie komunikować się organizacjom z rynkiem. Jak te działania reputacyjne wpływają na ich wyniki finansowe?

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Krajobraz branży public relations zależy wprost od liczby firm i organizacji, które o komunikacji myślą w sposób profesjonalny. To dobra wiadomość dla doradców PR również poza stolicą.

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies odpowiadają za realizację programu kształcącego kompetencje komunikacyjno – analityczne wybranych studentów najstarszej uczelni ekonomicznej na Śląsku.

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Konsultanci Icon Strategies opracowali strategię komunikacyjną wejścia na rynek Hispasión, szkoły języka hiszpańskiego zarządzanej przez Meksykankę Yunuen Martinez Garcia.

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies

PR korporacyjny, PR produktowy, employer branding, zasady komunikacji wewnętrznej, sponsoringu i CSR to główne elementy dokumentu.