Wydarzenia

Icon Strategies w finale SABRE Awards

06.05.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Nasza kampania “W pogoni za ciszą” realizowana dla Grupy Saint-Gobain znalazła się w gronie 5 najlepszych kampanii PR w największym na świecie konkursie branżowym SABRE Awards.

Sabre Awards Icon Strategies

SABRE Awards to największy na świecie konkurs PR. Nasza kampania znalazła się wśród pięciu najlepszych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), w kategorii Real Estate & Construction.

 

Kampania “W pogoni za ciszą” dotyczyła problemu hałasu w życiu Polaków. W jej ramach eksperci Saint-Gobain przeanalizowali poziomy hałasu w największych polskich aglomeracjach, w tym m.in. w biurach, na osiedlach mieszkaniowych i w szkołach. Te ostatnie okazały się jednymi z najgłośniejszych miejsc, co ma bardzo duże znaczenie dla rozwoju najmłodszych Polaków.

 

Zwieńczeniem kampanii był raport “Polska w decybelach”, w którym zestawiono najcichsze i najgłośniejsze miejsca w Polsce, cytowany przez większość czołowych mediów w Polsce, podnoszący świadomość i rozpoczynający dyskusję na temat problemu hałasu w naszym życiu.

 

Do SABRE Awards tylko w regionie EMEA zgłoszono ponad 2000 kampanii. Wśród wyróżnionych w Top5 w różnych kategoriach znalazły się kampanie sześciu polskich firm, w tym Icon Strategies. O finalistach pisały m.in. Wirtualnemedia.pl w tym artykule i portal PRoto.pl tutaj.

 

Pełną listę finalistów SABRE Awards w regionie EMEA możecie zobaczyć na stronie Provoke, organizatora konkursu tutaj.

 

Icon Strategies dla Lhoist w Polsce

06.10.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Michał Sobiło w kapitule nagrody Łby PR

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies w finale konkursu PR Wings

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain w 2021 roku

29.06.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies w finale SABRE Awards

06.05.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Tauron Nowa Muzyka Katowice

24.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Michał Sobiło po raz kolejny w Radzie Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

14.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla norweskiego RamBase

10.02.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Bartosz Lasota dołącza do zespołu Icon Strategies

18.01.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku

13.01.2021

| kategoria:  Zarządzanie kryzysowe

Kampania Icon Strategies wśród 5 najlepszych kampanii PR w Europie

11.12.2020

| kategoria:  Icon Strategies

TMF Group przedłuża współpracę z Icon Strategies

25.05.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Cyberus Labs wybrała Icon Strategies

29.04.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| kategoria:  Public Relations

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies