Wydarzenia

Kampania Icon Strategies z wyróżnieniem za efektywność roku w PR Wings

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies „W pogoni za ciszą” realizowana dla Grupy Saint-Gobain zdobyła wyróżnienie w kategorii „Efektywność roku” konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

W 2020 roku konsultanci Icon Strategies przygotowali we współpracy z zespołem Grupy Saint-Gobain koncepcję kampanii „W pogoni za ciszą”, której celem było zwrócenie uwagi na problem hałasu w Polsce, a także rozwiązania Saint-Gobain pozwalające niwelować negatywne skutki wpływu hałasu na nasze życie.

 

W ramach kampanii powstało opracowanie „Polska w decybelach”, raport o stanie akustycznym w największych polskich aglomeracjach.

 

Raport został podzielony na kilka kategorii. W odniesieniu do największych polskich aglomeracji zbadano poziom hałasu w centrach, na osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach. Wzięto również pod uwagę miejsca, w których często przebywamy – zarówno te z natury głośne, jak galerie handlowe, jak i te do których uciekamy szukając spokoju. W raporcie nazwano je miejscami odpoczynku. Autorzy badania odwiedzili ponadto instytucje kultury oraz pokusili się o zidentyfikowanie dźwiękowych ikon dla każdej z aglomeracji, jak na przykład harmider w krakowskich Sukiennicach.

 

Autorzy raportu zestawili uzyskane wyniki z poziomami hałasu w sytuacjach z życia codziennego. Najbardziej niepokojące z nich dotyczą poziomu hałasu w szkołach. Okazało się, że poziom dźwięku w szkolnej stołówce, w której je jednocześnie obiad 100 dzieci, na szkolnym korytarzu w czasie przerwy, czy na lekcji WF niewiele odbiega od tego, którego możemy doświadczyć na stacji warszawskiego metra w momencie wjazdu składu na peron (ok. 80 dB). Podobne wyniki uzyskano otwierając okno w samochodzie na autostradzie przy prędkości 140 km/h.

 

Opracowanie udostępniono architektom, inwestorom i projektantom wnętrz, a także dyrektorów placówek publicznych i komercyjnych. Jest również dostępne dla  osób planujących budowę domu lub zakup mieszkania. Raport można pobrać pod adresem www.polskawdecybelach.pl Partnerem opracowania jest stowarzyszenie Komfort Ciszy.

 

Jesteśmy finalistami SABRE EMEA Awards 2024!

19.03.2024

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies komunikuje największą od półtorej dekady inwestycję Isover

07.03.2024

| category:  Doradztwo strategiczne

Icon Strategies dla JAS-FBG

13.02.2024

| category:  Doradztwo strategiczne

Złoty Spinacz 2023 dla Icon Strategies za projekt dla Orange Polska

05.01.2024

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies z dwoma głównymi nagrodami w PR Wings 2023

16.11.2023

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies z nominacją w konkursie Złote Spinacze 2023

19.10.2023

| category:  Icon Strategies

Odpowiadamy za komunikację projektu Saint-Gobain „Kopernikańscy Innowatorzy”

22.06.2023

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies ze statuetką SABRE AWARDS 2023!

07.03.2023

| category:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies dla Orange Polska zwycięża w konkursie Liderzy ESG

22.12.2022

| category:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies ze Złotym Spinaczem 2022

13.12.2022

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies z nagrodą PR Wings 2022 w kategorii komunikacja korporacyjna

30.09.2022

| category:  Icon Strategies

Czym jest ryzyko utraty reputacji i jak wpływa ono na biznes?

13.09.2022

| category:  Ryzyko reputacyjne

Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies

27.06.2022

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies komunikuje globalny finał Architecture Students Contest

12.05.2022

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies kolejny rok dla TMF Group w Polsce

27.04.2022

| category:  Icon Strategies

To był dobry rok dla Icon Strategies

20.01.2022

| category:  Icon Strategies

Strategia PR dla zaawansowanych

18.01.2022

| category:  Strategia PR

Największe kryzysy wizerunkowe w 2021 roku

18.12.2021

| category:  Zarządzanie kryzysowe

Icon Strategies z Brązowym Spinaczem w kategorii PR Korporacyjny

04.11.2021

| category:  Icon Strategies

Lhoist Group wybiera Icon Strategies w Polsce

06.10.2021

| category:  Icon Strategies

Michał Sobiło w kapitule nagrody Łby PR

27.09.2021

| category:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies z wyróżnieniem za efektywność roku w PR Wings

27.09.2021

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain w 2021 roku

29.06.2021

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies w finale SABRE Awards

06.05.2021

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Tauron Nowa Muzyka Katowice

24.03.2021

| category:  Icon Strategies

Michał Sobiło po raz kolejny w Radzie Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

14.03.2021

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla norweskiego RamBase

10.02.2021

| category:  Icon Strategies

Bartosz Lasota dołącza do zespołu Icon Strategies

18.01.2021

| category:  Icon Strategies

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku

13.01.2021

| category:  Zarządzanie kryzysowe

Kampania Icon Strategies wśród 5 najlepszych kampanii PR w Europie

11.12.2020

| category:  Icon Strategies

TMF Group przedłuża współpracę z Icon Strategies

25.05.2020

| category:  Icon Strategies

Cyberus Labs wybrała Icon Strategies

29.04.2020

| category:  Icon Strategies

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| category:  Icon Strategies

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| category:  Public Relations

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| category:  Icon Strategies

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| category:  Icon Strategies

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| category:  Icon Strategies

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| category:  Public Relations

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| category:  Public Relations

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| category:  Icon Strategies

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| category:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| category:  Icon Strategies