Wydarzenia

Kampania Icon Strategies w finale konkursu PR Wings

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies “W pogoni za ciszą” znalazła się wśród 3 najlepszych kampanii konkursu PR Wings, w kategorii “Efektywność roku”.

W 2020 roku konsultanci Icon Strategies przygotowali we współpracy z zespołem Grupy Saint-Gobain koncepcję kampanii “W pogoni za ciszą”, której celem było zwrócenie uwagi na problem hałasu w Polsce, a także rozwiązania Saint-Gobain pozwalające niwelować negatywne skutki wpływu hałasu na nasze życie.

 

W ramach kampanii powstało opracowanie „Polska w decybelach”, raport o stanie akustycznym w największych polskich aglomeracjach.

 

Raport został podzielony na kilka kategorii. W odniesieniu do największych polskich aglomeracji zbadano poziom hałasu w centrach, na osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach. Wzięto również pod uwagę miejsca, w których często przebywamy – zarówno te z natury głośne, jak galerie handlowe, jak i te do których uciekamy szukając spokoju. W raporcie nazwano je miejscami odpoczynku. Autorzy badania odwiedzili ponadto instytucje kultury oraz pokusili się o zidentyfikowanie dźwiękowych ikon dla każdej z aglomeracji, jak na przykład harmider w krakowskich Sukiennicach.

 

Autorzy raportu zestawili uzyskane wyniki z poziomami hałasu w sytuacjach z życia codziennego. Najbardziej niepokojące z nich dotyczą poziomu hałasu w szkołach. Okazało się, że poziom dźwięku w szkolnej stołówce, w której je jednocześnie obiad 100 dzieci, na szkolnym korytarzu w czasie przerwy, czy na lekcji WF niewiele odbiega od tego, którego możemy doświadczyć na stacji warszawskiego metra w momencie wjazdu składu na peron (ok. 80 dB). Podobne wyniki uzyskano otwierając okno w samochodzie na autostradzie przy prędkości 140 km/h.

 

Opracowanie udostępniono architektom, inwestorom i projektantom wnętrz, a także dyrektorów placówek publicznych i komercyjnych. Jest również dostępne dla  osób planujących budowę domu lub zakup mieszkania. Raport można pobrać pod adresem www.polskawdecybelach.pl Partnerem opracowania jest stowarzyszenie Komfort Ciszy.

 

Icon Strategies dla Lhoist w Polsce

06.10.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Michał Sobiło w kapitule nagrody Łby PR

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Kampania Icon Strategies w finale konkursu PR Wings

27.09.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain w 2021 roku

29.06.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies w finale SABRE Awards

06.05.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Tauron Nowa Muzyka Katowice

24.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Michał Sobiło po raz kolejny w Radzie Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

14.03.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla norweskiego RamBase

10.02.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Bartosz Lasota dołącza do zespołu Icon Strategies

18.01.2021

| kategoria:  Icon Strategies

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku

13.01.2021

| kategoria:  Zarządzanie kryzysowe

Kampania Icon Strategies wśród 5 najlepszych kampanii PR w Europie

11.12.2020

| kategoria:  Icon Strategies

TMF Group przedłuża współpracę z Icon Strategies

25.05.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Cyberus Labs wybrała Icon Strategies

29.04.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| kategoria:  Public Relations

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies