
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br.
Projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy i doświadczeniu Saint-Gobain. Firma tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia na co dzień np. w budynkach, w środkach transportu, a także w inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych.Zarówno Icon Strategies, jak i Saint-Gobain na tym etapie nie zdradzają szczegółów projektu.
– Na tę chwilę mogę powiedzieć, że inicjatywa będzie skupiona wokół problemu, który dotyczy nas wszystkich – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach, w których pracujemy, czy środkach transportu i będzie miała na celu podniesienie świadomości w tym obszarze – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.
Współpraca Icon Strategies z Saint-Gobain potrwa do końca maja br. Zespół kierowany przez Michała Sobiłę, dyrektora zarządzającego, jest odpowiedzialny za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami Saint-Gobain oraz za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych. Wesprze też firmę w organizacji konferencji w ramach projektu i w ramach współpracy
z influencerami.
Icon Strategies została wybrana do jego realizacji w drodze konkursu ofert. O naszej współpracy z Grupą Saint-Gobain można przeczytać również m.in. w doniesieniach portali PRoto.pl http://www.proto.pl/aktualnosci/icon-strategies-z-nowym-klientem i Wirtualnemedia.pl https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/icon-strategies-dla-grupy-saint-gobain