Wydarzenia

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br.

 

Projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy i doświadczeniu Saint-Gobain. Firma tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia na co dzień np. w budynkach, w środkach transportu, a także w inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych.Zarówno Icon Strategies, jak i Saint-Gobain na tym etapie nie zdradzają szczegółów projektu.

 

– Na tę chwilę mogę powiedzieć, że inicjatywa będzie skupiona wokół problemu, który dotyczy nas wszystkich – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach, w których pracujemy, czy środkach transportu i będzie miała na celu podniesienie świadomości w tym obszarze – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

Współpraca Icon Strategies z Saint-Gobain potrwa do końca maja br. Zespół kierowany przez Michała Sobiłę, dyrektora zarządzającego, jest odpowiedzialny za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami Saint-Gobain oraz za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych. Wesprze też firmę w organizacji konferencji w ramach projektu i w ramach współpracy
z influencerami.

 

Icon Strategies została wybrana do jego realizacji w drodze konkursu ofert. O naszej współpracy z Grupą Saint-Gobain można przeczytać również m.in. w doniesieniach portali PRoto.pl http://www.proto.pl/aktualnosci/icon-strategies-z-nowym-klientem i Wirtualnemedia.pl https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/icon-strategies-dla-grupy-saint-gobain

Jak chronić reputację firmy przed koronawirusem?

17.03.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Prognozy dla polskiego rynku PR na 2020 rok

20.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

07.02.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Największe kryzysy wizerunkowe 2019 roku

29.01.2020

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla TMF Group w Polsce

20.11.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Self PR, czyli jak i po co kształtować własny wizerunek?

10.09.2019

| kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Techwood-House w Hiszpanii i w Polsce

15.07.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Wpływ działań PR na SEO

13.06.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Anna Przybysz dołącza do Icon Strategies

20.05.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Współczesny specjalista PR, czyli kto?

29.03.2019

| kategoria:  Icon Strategies

Doradztwo PR vs wzrost biznesu

21.03.2019

| kategoria:  Public Relations

Rynek usług PR w Polsce

21.02.2019

| kategoria:  Public Relations

Icon Strategies dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach do 2020 roku

07.11.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies dla Hispasión

15.09.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

10.05.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

25.03.2018

| kategoria:  Icon Strategies

Zapisz się do Newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Icon Strategies Michał Sobiło na wskazany przeze mnie adres mailowy, informacji marketingowych dotyczących marki Icon Strategies w postaci newslettera. Zgodę mogę wycofać w każdym czasie wysyłając prośbę na adres "hello@iconstrategies.pl". Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.