wydarzenia

To był dobry rok dla Icon Strategies

01/22

KATEGORIA:

SABRE Awards, European Excellence Awards, Złote Spinacze, Liderzy ESG i PR Wings to konkursy w których realizacje Icon Strategies zdobyły wyróżnienia lub statuetki w 2021 roku.

W 2021 roku kampania „Polskie Miasta Przyszłości 2050” została nagrodzona Złotą Nagrodą w kategorii kampania edukacyjna, w konkursie Liderzy ESG organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie i PwC.

 

Do zespołu Icon Strategies trafił również Brązowy Spinacz w kategorii PR Korporacyjny w największym polskim konkursie PR – Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Brązowy Spinacz otrzymaliśmy za kampanię „W pogoni za ciszą„.

 

Ta sama kampania została wyróżniona w kategorii Efektywność Roku w konkursie PR Wings organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

 

Nasze realizacje znalazły się również wśród Top 5 kampanii w SABRE Awards, największym konkursie PR na świecie i European Excellence Awards – największym konkursie PR w Europie.

 

W pierwszym z konkursów – w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), w kategorii Real Estate & Construction. W drugim – w kategorii regionalnej Polska, Ukraina i Mołdawia.

Udostępnij