wydarzenia

Bartosz Lasota dołącza do zespołu Icon Strategies

01/21

KATEGORIA:

Nowy konsultant Icon Strategies pracował wcześniej m.in. w działach komunikacji w europejskiej siedzibie głównej UPS i globalnej siedzibie głównej DHL. Odpowiadał także za działania public affairs European Business Summit.

Nowy konsultant Icon Strategies od przeszło dekady związany jest z branżą komunikacyjną. Pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej w europejskiej siedzibie głównej UPS w Brukseli oraz specjalisty ds. public affairs w globalnej siedzibie głównej Deutsche Post DHL w Bonn. Pracując w Belgii odpowiadał też m.in. za działania public affairs European Business Summit.

 

Był akredytowanym asystentem Parlamentu Europejskiego. Przez ponad rok współpracował ściśle z komisarzem UE ds. rynku wewnętrznego i usług, odpowiadając m.in. za współpracę z mediami.

 

– Bartosz to specjalista wysokiej klasy z bardzo dużym doświadczeniem w obszarze międzynarodowego PR. To dla nas szalenie istotne, ponieważ obecnie w większości pracujemy z klientami zagranicznymi raportując bezpośrednio do globalnych działów komunikacji i wspólpracując ze specjalistami z Wielkiej Brytanii, Norwegii czy Malezji – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

Bartosz Lasota jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Studia Europejskie oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Administracja i Zarządzanie, a także Europejskiej Akademii Dyplomacji i The Visegrád School of Political Studies. Studiował również na włoskim Università degli Studi di Sassari na wydziale Nauk Politycznych. Natomiast w European University Institute uzyskał certyfikat w zakresie Prawa Unii Europejskiej.

 

O dołączeniu Bartosza do naszego zespołu można przeczytać m.in. na Wirtualnemedia.pl, Nowy Marketing i PRoto.pl.

 

Bartosz będzie aktywnie doradzał klientom Icon Strategies we wszystkich obszarach komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem public affairs i współpracy z mediami.

Udostępnij