wydarzenia

Icon Strategies dla Techwood-House w Hiszpanii i w Polsce

07/19

KATEGORIA:

Zespół Icon Strategies opracuje strategię komunikacji online w Polsce i Hiszpanii dla producenta ekologicznych domów prefabrykowanych Techwood-House.

Techwood – House z siedzibą na Teneryfie specjalizuje się w budowie domów z prefabrykatów, charakteryzujących się wysoką efektywnością energetyczną i bardzo krótkim czasem budowy wynoszącym średnio dwa miesiące. Polski oddział, dotychczas odpowiedzialny za produkcję części komponentów do budowy domów w Hiszpanii, ma również zająć się ich sprzedażą i budową w Polsce.

 

– Współpraca z Techwood-House to dla nas interesujące wyzwanie komunikacyjne. Po pierwsze ze względu na międzynarodowy wymiar działań. Po drugie ze względu na specyfikę usługi klienta, który proponuje, szczególnie na polskim rynku budowy domów, rozwiązanie dwóch kluczowych obecnie problemów – czasu budowy i dostępności specjalistów oraz energooszczędności domów – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

Projekt zaplanowano na dwa miesiące. Harmonogram wdrożenia działań komunikacyjnych online i wsparcia zespołu Techwood – House w tym obszarze powstanie w trakcie prac nad strategią.

 

W działania po stronie Icon Strategies zaangażowani są Michał Sobiło, dyrektor zarządzający i Anna Przybysz, senior account manager. Icon Strategies została wybrana w drodze rekomendacji.

Udostępnij