wydarzenia

Kampania Icon Strategies dla Orange Polska zwycięża w konkursie Liderzy ESG

01/23

KATEGORIA:

Kampania dobyła najwyższą nagrodę w kategorii kampania edukacyjna

Ze strony Icon Strategies za realizację kampanii odpowiadały Agnieszka Stefaniuk i Anna Przybysz, starsze konsultantki.

 

Partnerami Akademii Lidera Smart City były Związek Miast Polskich oraz smartcity-expert.eu – blog o prawdziwie inteligentnych miastach.

 

Diamentowa nagroda w kategorii Strategia ESG trafiła do ING Polska, a w kategorii Innowacja ESG do Grupy Elemental Holding.

 

Wszystkim zwycięzcom i wyróżnionym serdecznie gratulujemy.

 

Organizatorami konkursu są NN Investment Partners Poland, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oraz PwC Polska.

 

To już druga nagroda w tym konkursie dla realizowanych przez nas projektów. W ubiegłym roku, w kategorii program edukacyjny, Złotą Nagrodę otrzymała kampania, którą zrealizowaliśmy dla Grupy Saint-Gobain.

Udostępnij