wydarzenia

Icon Strategies wprowadza na rynek GustGust.com

Działania Icon Strategies obejmowały opracowanie strategii wprowadzenia marki na rynek oraz realizację części działań komunikacyjnych dotyczącej współpracy z mediami (public relations), w tym organizację konferencji prasowej w warszawskim klubie Niebo dla dziennikarzy reprezentujących media branżowe.

 

W zamyśle twórców GustGust.com, którzy na co dzień związani są z Akademią Sztuk Pięknych w Katowicach, platforma ma być miejscem, w którym Polacy znajdą starannie wybrane, wysokiej jakości produkty polskich projektantów. Za ich dobór odpowiadali m.in. projektant Tomek Rygalik oraz fotograf Lidia Popiel.

 

– Naszym zadaniem było zbudowanie koncepcji komunikacyjnego wprowadzenia na rynek platformy, a także odciążenie zespołu GustGust.com w zakresie współpracy z mediami. Byliśmy również odpowiedzialni za stałe doradztwo dotyczące wszystkich wątków komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem marki na rynek – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

Docelowo platforma GustGust.com ma być miejscem promującym najbardziej obiecujących polskich dizajnerów na świecie. Pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym zostanie zaprezentowana będą Stany Zjednoczone.

 

Udostępnij