Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.
Projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy i doświadczeniu ekspertów Saint-Gobain. W jego realizację zaangażowana zostanie większość z kilkunastu marek wchodzących w portfolio Grupy w Polsce, m.in. Isover, Rigips, Adfors, Glassolutions czy Ecophon.
Firma tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia na co dzień np. w budynkach, w środkach transportu, a także w inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych.
Zarówno Icon Strategies, jak i Saint-Gobain na tym etapie nie zdradzają szczegółów projektu.
– Na tę chwilę mogę powiedzieć, że inicjatywa będzie dotyczyły jakości życia Polaków – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach, w których pracujemy, czy środkach transportu – w przyszłości, na co nasz klient będzie miał realny wpływ – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.
Działania komunikacyjne rozpoczną się w sierpniu i potrwają do końca roku. Zespół kierowany przez Michała Sobiłę jest odpowiedzialny za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami Saint-Gobain i ekspertami zewnętrznymi oraz za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych oraz online.
Icon Strategies została wybrana do realizacji projektu w drodze konkursu ofert. O naszej współpracy można przeczytać również w Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl, czy publicrelations.pl.