wydarzenia

Icon Strategies w finale SABRE Awards

05/21

KATEGORIA:

Nasza kampania „W pogoni za ciszą” realizowana dla Grupy Saint-Gobain znalazła się w gronie 5 najlepszych kampanii PR w największym na świecie konkursie branżowym SABRE Awards.

SABRE Awards to największy na świecie konkurs PR. Nasza kampania znalazła się wśród pięciu najlepszych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), w kategorii Real Estate & Construction.

 

Kampania „W pogoni za ciszą” dotyczyła problemu hałasu w życiu Polaków. W jej ramach eksperci Saint-Gobain przeanalizowali poziomy hałasu w największych polskich aglomeracjach, w tym m.in. w biurach, na osiedlach mieszkaniowych i w szkołach. Te ostatnie okazały się jednymi z najgłośniejszych miejsc, co ma bardzo duże znaczenie dla rozwoju najmłodszych Polaków.

 

Zwieńczeniem kampanii był raport „Polska w decybelach”, w którym zestawiono najcichsze i najgłośniejsze miejsca w Polsce, cytowany przez większość czołowych mediów w Polsce, podnoszący świadomość i rozpoczynający dyskusję na temat problemu hałasu w naszym życiu.

 

Do SABRE Awards tylko w regionie EMEA zgłoszono ponad 2000 kampanii. Wśród wyróżnionych w Top5 w różnych kategoriach znalazły się kampanie sześciu polskich firm, w tym Icon Strategies. O finalistach pisały m.in. Wirtualnemedia.pl w tym artykule i portal PRoto.pl tutaj.

 

Pełną listę finalistów SABRE Awards w regionie EMEA możecie zobaczyć na stronie Provoke, organizatora konkursu tutaj.

 

Udostępnij