wydarzenia

Strategia PR w Polsce i na świecie dla ICB Pharma

06/18

PR korporacyjny, PR produktowy, employer branding, zasady komunikacji wewnętrznej, sponsoringu i CSR to główne elementy dokumentu.

’- Budując strategię komunikacji ICB Pharma wzięliśmy pod uwagę działania kształtujące wizerunek samej firmy w Polsce i na rynkach, na których dystrybuowane są jej produkty, a także stworzyliśmy strategie dla każdego produktu firmy uwzględniając podział kompetencyjny w działaniach komunikacyjnych pomiędzy producentem i dystrybutorami na poszczególnych rynkach – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

 

W dokumencie zdefiniowane zostały ponadto zasady komunikacji firmy i jej produktów w internecie, w tym w mediach społecznościowych, polityka społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringowa oraz strategia kształtowania wizerunku ICB Pharma jako pracodawcy nastawionego na poszukiwanie i współpracę z utalentowanymi chemikami.

 

Produkty oferowane przez ICB Pharma (www.icbpharma.com) – wytwarzane pod markami własnymi, jak i markami dystrybutorów – znajdują zastosowanie praktycznie na całym świecie w rolnictwie, hodowli roślin i zwierząt, jak również wykorzystywane są przez indywidualnych odbiorców.

 

Szerszy opis zakresu prac można znaleźć w sekcji case studies.

 

Przy sesji zdjęciowej dla ICB Pharma pracowaliśmy wspólnie z WM Fotografia – Wojciech Mateusiak.

Udostępnij