Kampania Icon Strategies „Polska w Decybelach” realizowana dla Grupy Saint-Gobain została uznana za jedną z pięciu najlepszych kampanii PR w Europie w konkursie European Excellence Awards 2020.
Celem realizowanej przez Icon Strategies w 2020 roku kampanii „Polska w Decybelach” było zwrócenie uwagi na problem wpływu hałasu na życie Polaków, w szczególności rozwój dzieci. W toku pomiarów dokonywanych przez ekspertów Grupy Saint-Gobain okazało się, że najwyższe poziomy hałasu notuje się w źle wyciszonych polskich szkołach.
W raporcie wskazano na najcichsze i najgłośniejsze miejsce w Polsce oraz w odniesieniu do największych polskich aglomeracji.
Na problem wpływu hałasu w Polsce, na bazie raportu „Polska w Decybelach”, zwróciły uwagę największe polskie media. O raporcie można przeczytać m.in. w materiale Newsweek, Wyborcza.pl oraz obejrzeć w Dzień Dobry TVN i TVP Pytanie na śniadanie.
European Excellence Awards to jeden z najbardziej prestiżowych i wymagających konkursów public relations w Europie. W konkursie oceniane są kampanie nadsyłane z całej Europy dzielone na kategorie przedmiotowe i/lub geograficzne. Konsultanci Icon Strategies byli odpowiedzialni za doradztwo strategiczne oraz komunikację raportu.