Jak przygotować się do PR kryzysowego: Plan działania
W branży PR pytanie nie czy, ale kiedy przyjdzie kryzys. Bo to, że w działalności biznesu pojawi się sytuacja trudna jest niemal pewne. Firma doradcza PwC w swoim badaniu PwC’s Global Crisis and Resilience Survey 2023 (https://www.pwc.com/gx/en/issues/crisis-solutions/global-crisis-survey.html ) zapytała blisko dwa tysiące menedżerów na całym świecie czy ich organizacje doświadczyły sytuacji kryzysowej. 96 proc. z nich odpowiedziało, że tak.
Dlatego sprawnie zarządzane organizacje przygotowują się do reakcji w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej tworząc plany działania w kryzysie.
Elementy planu PR kryzysowego:
Na ty etapie warto również uwzględnić scenariusz, w którym wystąpi sytuacja trudna do przewidzenia.
Wg przytoczonego wcześniej badania PwC’s Global Crisis and Resilience Survey 2023 93 proc. ankietowanych firm wyznaczyło do udziału w pracach zespołu kryzysowego menedżera najwyższego szczebla.
Jak unikać typowych błędów w kryzysowym PR?
Jeżeli chcesz dobrze przygotować się do działania w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej lub mierzysz się z kryzysem w swojej organizacji, chętnie pomożemy.
Więcej o naszych usługach w obszarze PR kryzysowego przeczytasz tutaj: https://iconstrategies.pl/uslugi/zarzadzanie-sytuacja-kryzysowa/
Może Cię również zainteresować: