Kampania Polskie Miasta Przyszłości 2050 dla Saint-Gobain ze statuetką PR Wings 2022 za najlepszą kampanię w kategorii komunikacja korporacyjna.
15 września w nasze ręce trafiła statuetka #PRWings za najlepszą kampanię #PR w Polsce w prestiżowej kategorii #PRKorporacyjny w konkursie PR Wings właśnie organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.
Projekt „Polskie Miasta Przyszłości 2050” realizowaliśmy przez większość 2021 i połowę 2022 dla Grupy Saint-Gobain.
Projekty oceniało jury złożone z kilkudziesięciu doświadczonych ekspertów public relations.
W imieniu zespołu statuetkę odbierali Ania Przybysz, starsza konsultantka, która wniosła BARDZO wiele do tego projektu oraz Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon. Wręczenie nagród odbyło się podczas gali będącej częścią Kongresu Profesjonalistów Public Relations, corocznego święta branży.
Dziękujemy za zaufanie zespołowi Saint-Gobain, a także za współpracę kluczowemu partnerowi, z którym współpracowaliśmy – 4CF, którego zespół pozwolił nam zajrzeć w przyszłość i sprawdzić, jak będziemy mieszkać, pracować i wypoczywać w polskich miastach za 30 lat.
Jeżeli chcecie się tego dowiedzieć, zapraszamy na www.miastaprzyszlosci2050.pl i do lektury raportu, który to opisuje.