Odebraliśmy dwie główne nagrody w kategoriach B2B i Efektywność roku za kampanię dla Orange Polska.
Kampanię „Smart City od Orange” kierowaliśmy do przedstawicieli polskich samorządów. Partnerem projektu był Związek Miast Polskich (ZMP), a opiekunem merytorycznym części edukacyjnej kampanii – Szymon Ciupa, ekspert ZMP i autor bloga smartcity-expert.eu – blog o miastach prawdziwie inteligentnych.
Projekt składał się z dwóch kluczowych etapów. Akademii Lidera Smart City kierowanej do przedstawicieli polskich samorządów oraz konkursu dla miast, w którym do wygrania głosami mieszkańców były inteligentne przejścia w niebezpiecznych miejscach wskazanych przez samych zainteresowanych.
Pierwsza część projektu – „Akademia Lidera Smart City” zdobyła Diamentową (najwyższą) Nagrodę w konkursie Liderzy ESG 2022 w kategorii program edukacyjny. Organizatorami konkursu są między innymi Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie i PwC Polska.
Statuetki PR Wings 2023 zostały przyznane za realizację całej kampanii.
Po stronie Icon Strategies główne role w projekcie odegrały starsze konsultantki – Anna Przybysz i Agnieszka Stefaniuk.