Opracowujemy strategię komunikacji wewnętrznej dla producenta szyb do samochodów i pojazdów transportowych Sekurit Polska, obejmującą ponad 2 tys. pracowników w 4 zakładach produkcyjnych.
Rozpoczęliśmy współpracę projektową z należącą do grupy Saint-Gobain, zatrudniającą 2 tys. pracowników, firmą Sekurit Polska. Celem wspólnych działań jest opracowanie kompleksowej strategii komunikacji wewnętrznej, która obejmie wszystkie zakłady Sekurit w Polsce.
Projekt prowadzony przez Icon Strategies zakłada przeprowadzenie pogłębionych, bezpośrednich badań na grupie kilkuset pracowników zakładów firmy w Dąbrowie Górniczej, Iłowej, Sosnowcu oraz Żarach, a następnie opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej. Nasi konsultanci będą doradzali również zespołowi Sekurit Polska przy jej wieloetapowym wdrożeniu.
– Strategia, którą tworzymy, powstaje w oparciu o pogłębione badania pracowników wszystkich szczebli i lokalizacji. Wdrożenie nowego systemu komunikacji będzie rozłożone w czasie i zbudowane wokół wspólnego motywu przewodniego, w ścisłej współpracy z zarządem spółki oraz osobami odpowiedzialnymi za komunikację w Sekurit Polska, w tym z działem HR. Niezmiernie cieszy nas fakt, że na współpracę z Icon Strategies zdecydowała się kolejna spółka z grupy Saint-Gobain, ponieważ to ponowne potwierdzenie naszych kompetencji w zakresie komunikacji korporacyjnej dla dużych organizacji – mówi Piotr Dembiński, partner zarządzający w Icon Strategies.
W przeszłości realizowaliśmy już projekty dla Grupy Saint-Gobain – m.in. dla marki Isover, dla której prowadziliśmy działania komunikacyjne przy okazji jednej z największych inwestycji spółki w Polsce w ostatnich 15 latach. Nasi konsultanci byli także autorami wielokrotnie nagradzanej kampanii „Polskie Miasta Przyszłości 2050”, docenionej m.in. w europejskim konkursie SABRE Awards czy w ogólnopolskim – Złote Spinacze oraz nagrodzonej w tym samym konkursie kampanii „Polska w Decybelach”.
W ostatnich latach realizowaliśmy również projekty dla takich firm i marek, jak: Aldi, JAS-FBG, Orange Polska czy Nexteer Automotive.
Zespół agencji posiada doświadczenie w zakresie zarządzania komunikacją po stronie dużych organizacji oraz w projektach ESG. W obecnej dekadzie Icon Strategies otrzymała m.in. takie branżowe wyróżnienia, jak wspomniane SABRE Awards czy Złote Spinacze, a także PR Wings oraz Liderzy ESG, przyznawane za najlepiej zaprojektowane kampanie komunikacyjne w Polsce i Europie.