wydarzenia

Złoty Spinacz 2023 dla Icon Strategies za projekt dla Orange Polska

01/24

KATEGORIA:

Kampania Icon Strategies „Smart City od Orange” nagrodzona Złotym Spinaczem 2023 w kategorii business to business.

Wspólnie z Orange Polska zrealizowaliśmy duży projekt #b2b „Smart City od Orange”, który po dwóch głównych nagrodach w konkursie PR Wings (b2b i efektywność roku) został uznany za najlepszy w kategorii b2b w Złote Spinacze 2023, największym konkursie branży #PR, organizowanym przez Związek Firm PR.

 

To dla nas piękny koniec pracowitego roku.

 

Orange proponuje polskim samorządom szerokie spektrum rozwiązań do inteligentnego zarządzania miastem, które zwiększają komfort i bezpieczeństwo mieszkańców oraz obniżają koszty zarządzania miastami. Telecom swoją ofertę kieruje przede wszystkim do małych i średnich miast, próbując przełamać stereotyp rozwiązań smart, jako nieosiągalnych dla mniejszych miejscowości.

 

Skutecznie pomogliśmy w tych działaniach komunikując się z przedstawicielami samorządów, budując pierwszy w swojej kategorii program edukacyjny poświęcony smart city dla przedstawicieli samorządów, a także angażując dziesiątki tysięcy mieszkańców małych i średnich miast w aktywności związane z propagowaniem rozwiązań inteligentnych.

 

Naszymi partnerami w tym działaniu byli najlepsi specjaliści w zakresie smart city w Polsce, a także Związek Miast Polskich. Działania komunikacyjne trwały ponad rok.

 

Udostępnij