Icon Strategies w gronie finalistów konkursu Złote Spinacze 2023 w kategorii business to business za realizację kampanii dla Orange Polska.
Przez blisko rok wspólnie z zespołem Orange Polska pracowaliśmy nad złożoną i niełatwą kampanią Smart City od Orange kierowaną do przedstawicieli samorządów.
Kampania trwająca ponad rok miała na celu przybliżenie polskim samorządowcom dostępnych technologii i rozwiązań w zakresie nowoczesnego zarządzania małymi i średnimi miastami.
Nasz projekt znalazł się w gronie trzech najlepszych kampanii w kategorii business to business w tegorocznej edycji największego konkursu branży #PR – Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Partnerem projektu był Związek Miast Polskich. Koordynacją merytoryczną Akademii Lidera Smart City, części kampanii zajął się jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów smart city w Polsce – Szymon Ciupa.
Po stronie Icon Strategies serce i setki godzin pracy włożyły w realizację tej kampanii Agnieszka Stefaniuk i Anna Przybysz, starsze konsultantki w Icon.
Gratulujemy wszystkim finalistom. Finał i gala wręczenia nagród 8 grudnia w Warszawie.