Piotr jest partnerem zarządzającym w Icon Strategies.
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze public relations. Zdobywał je zarówno we współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi koncernami z takich branż, jak: motoryzacja, IT, energetyka, nieruchomości, przemysł ciężki, finanse i inne. Projekty, w które był zaangażowany nagradzane były trzykrotnie Złotymi Spinaczami Związku Firm Public Relations – jednymi z najważniejszych nagród w branży PR w Polsce.
W latach 2014 – 2021 koordynował działania PR na region Europy, Afryki oraz Ameryki Południowej w koncernie Nexteer Automotive (były oddział General Motors).
Prowadził także liczne działania z zakresu Public Affairs (m.in. jako członek grupy Governmental Affairs przy stowarzyszeniu CLEPA – największej organizacji wspierającej dostawców motoryzacyjnych, działającej przy Komisji Europejskiej w Brukseli, a także jako członek komisji rewizyjnej Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego oraz Rady Programowej klastra Silesia Automotive & Advanced Manufacturing).
General Manager (2012 – 2014) polskiego oddziału Automotive PR – największej na świecie sieci niezależnych agencji PR specjalizujących się w pracy na rzecz międzynarodowych klientów motoryzacyjnych, pracującej m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Chevrolet, Continental, Ferrari, Valeo czy Volvo.
W latach 2007 – 2014 Account Manager w agencji Imago PR.
Prowadził zajęcia z zakresu komunikacji w Akademii WSB, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz na Uniwersytecie Śląskim.
Absolwent Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim, a także licznych kursów, w tym m.in. akademii liderów The Pacific Institute.