Anna jest starszym menadżerem w Icon Strategies. Kieruje również Akademią Ikon – działem szkoleniowym agencji.
Ma ponad 10 – letnie doświadczenie w public relations. Doradza strategicznie i koordynuje działania media relations dla klientów agencji. Jako licencjonowany szkoleniowiec czuwa też nad jakością i zakresem oraz współprowadzi szkolenia oferowane przez agencję w ramach Akademii Ikon.
Realizuje projekty dla klientów branż budowlanej, technologicznej, telekomunikacyjnej, finansowej i spożywczej.
Anna odgrywała jedną z kluczowych ról w zespole Icon Strategies, który realizował projekt „Smart City od Orange” dla Orange Polska, nagrodzony Certificate of Excellence w SABRE Awards 2024, Złotym Spinaczem 2023, dwoma statuetkami PR Wings 2023 oraz diamentową, najwyższą nagrodą w konkursie Liderzy ESG 2023. Była również zaangażowana w projekty realizowane przez agencję dla Grupy Saint-Gobain w Polsce nagrodzone Certificate of Excellence w SABRE Awards 2021, Brązowym Spinaczem 2021, Złotym Spinaczem 2022, statuetką PR Wings 2023 oraz złotą nagrodą w konkursie Liderzy ESG 2022.
Przed dołączeniem do Icon Strategies zdobywała doświadczenie pracując zarówno po stronie agencji, jak również w działach PR. Pełniła funkcję PR managera w OFFON Agency, agencji wideomarketingu oraz spółce technologicznej i-systems. Jako doradca public relations pracowała m.in. dla Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami.
Współpracowała z portalem branżowym Proto.pl prowadząc warsztaty z SEO PR w ramach Akademii PRoto.
Prowadzi zajęcia z zakresu public relations w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na Akademii WSB.
Jest absolwentką Uniwersytetu Śląskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, na którym ukończyła studia podyplomowe w zakresie public relations.