Agnieszka jest starszym menadżerem w Icon Strategies.
Ma 15-letnie doświadczenie w branży public relations. Wspiera zespół agencji w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego, PR korporacyjnego i produktowego oraz public affairs prowadzonych na rzecz klientów agencji m.in. z branż informatycznej i telekomunikacyjnej, budowlanej i logistycznej.
Od 2018 do 2021 roku odpowiadała za działania komunikacyjne w Polsce i Europie producenta fotelików dziecięcych Avionaut.
Wcześniej przez ponad siedem lat współodpowiadała za działania komunikacyjne Miasta Gliwice. Zdobywała również doświadczenia w agencjach PR, a także – po stronie redakcyjnej – w portalu Interia.pl.
Agnieszka odgrywała jedną z kluczowych ról w zespole Icon Strategies, który realizował projekt „Smart City od Orange” dla Orange Polska, nagrodzony Certificate of Excellence w SABRE Awards 2024, Złotym Spinaczem 2023, dwoma statuetkami PR Wings 2023 oraz diamentową, najwyższą nagrodą w konkursie Liderzy ESG 2023.
Jest absolwentką Uniwersytetu Śląskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, na którym ukończyła studia podyplomowe w zakresie public relations.