
Kampania Icon Strategies dla Orange Polska zwycięża w konkursie Liderzy ESG
Projekt „Akademia Lidera Smart City”, który zrealizowaliśmy dla Orange Polska zdobył Diamentową (najwyższą) Nagrodę w konkursie #Liderzy #ESG 2022 w kategorii program edukacyjny. W tym roku jury przyznało w tej kategorii dwie najwyższe nagrody ex aequo – druga statuetka trafiła w ręce fundacji Grunt od nowa.

Po stronie Icon Strategies za realizację kampanii odpowiadały Agnieszka Stefaniuk i Anna Przybysz, starsze konsultantki.
Partnerami Akademii Lidera Smart City byli Związek Miast Polskich oraz smartcity-expert.eu – blog o miastach prawdziwie inteligentnych .
Diamentowa nagroda w kategorii strategia ESG trafiła do ING Polska, a w kategorii Innowacja ESG do Grupy Elemental Holding.
Wszystkim zwycięzcom i wyróżnionym serdecznie gratulujemy.
Organizatorami konkursu są NN Investment Partners Polska, GPW / Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie / Warsaw Stock Exchange oraz PwC Polska.
PS. to druga nagroda w tym konkursie dla projektów, które realizowaliśmy. W zeszłym roku w kategorii program edukacyjny Złotą Nagrodą nagrodzona została kampania, którą zrealizowaliśmy dla Grupy Saint-Gobain.